sobota, 16 listopada 2013

Projekt denko: październik

Witajcie! Dzisiaj nadszedł czas na typowo nocny post spowodowany natłokiem obowiązków. Jestem nocnym markiem, więc większość rzeczy, na które nie mam czasu w dzień wykonuję w nocy.

Przychodzę do Was z moim październikowym denkiem, które jest wyjątkowo jak na mnie wręcz mikroskopijne. Szczęście w nieszczęściu, że listopadowe będzie ogromne :P.
 1. Luksja Care Pro Enrich=> żel pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała. Od kosmetyków pod prysznic nie wymagam zbyt wiele. Mają po prostu myć, a ten kremowy żel spisuje się rewelacyjne i skóra po nim jest dobrze nawilżona (jednak nie rezygnowałam przy tym z masła/ balsamu)

2. Gillette Fusion Proglide=> żel do golenia. Zaczęłam używam męskich kosmetyków przeznaczonych do golenia i nie żałuję. Są o niebo lepsze.  Pewnie  za jakiś czas do niego wrócę, ale najpierw muszę przetestować inne żele.

3. Emolium: emulsja specjalna=> pisałam o niej TUTAJ Powrócę do niej jeśli nie znajdę tańszego odpowiednika.

4. Farmona- Tutti Frutti: masło do ciała=> jego recenzję przeczytacie TUTAJ. Akurat po tę wersję jednak nie sięgnę.
5. Schwarzkopf: Taft Ultra Pure=> bezzapachowy,pozbawiony silikonów lakier do włosów. Zdecydowanie moje ostatnie odkrycie. Zdecydowanie polecam.

6. Kallos: Latte=> maska do włosów, która u mnie niestety się nie sprawdziła... TUTAJ pisałam o niej. Szkoda, że się nie sprawdziła..

7. Ziaja: maseczki do twarzy=>  o masce z glinką szarą pisałam TUTAJ. Gklinka czerwona czeka na swoją kolej.  Moje zdanie na temat tych maseczek  są dalej takie samy. Czyli... są genialne!

Ja tymczasem idę już spać.
Dobranoc! :*

24 komentarze:

  1. Uwielbiam maseczki ziaji ! :) Kallosa latte również miałam ale puszył mi włosy, nie lubią protein, a szkoda bo działanie i zapach miał świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z działaniem też było kiepsko, ale mam teraz inną z tej firmy i jestem mega zadowolona :).

      Usuń
  2. Ta maskę KaLlosa muszę kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi :).

      Usuń
  3. też miałam kilka wersji masełek z tutti frutti i niestety tylko mango & brzoskwinia mi się spodobało, ale mam jeszcze do wypróbowania wersje cynamon& karmel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się właśnie podoba jedynie wersja z cynamonem i karmelem :).

      Usuń
  4. ciekawe denko ;) czaję się na maskę kallosa, ale jakoś sama nie wiem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta sie nie sprawdzila, ale mam inna z tej firmy i jest swietna :).

      Usuń
  5. Ta maska z Kallos mnie kusi, choć wiem że zdania na jej temat są bardzo podzielone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej Latte bym nie kupila. Wybralabym jakas inna z tej firmy :).

      Usuń
  6. Wcale nie takie mikroskopijne ;) Ważne, że zuzywasz- nie ważne ile ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ten lakier:) Rzadko używam, ale od wyjścia się przydaje.

    OdpowiedzUsuń
  8. taft jest spoko ;d


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mam teraz Luksję tylko z olejem z pestem dyni i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko maseczki z Ziaji, które bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę kiedyś przetestować wszystkie te maseczki Ziaja, bo na razie miałam tylko 2 ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...