poniedziałek, 25 listopada 2013

Uległam i ja

Witajcie! Ostatnio nie ma dnia bym nie czytała o tym, jakie zdobycze znalazłyście w Rossmann'ie dzięki ich przecenie -40%. W końcu uległam i ja. Co prawda chciałam kupić zupełnie coś innego i z planowanej listy znalazłam tylko jedną rzecz. A szkoda. Wszystko było już masarycznie wybrane, a szafy świeciły pustkami. Z racji tego, że do drogerii nie mam po drodze, zrobiłam też małe mini zapasy z szamponów i żeli pod prysznic. 
Szampony Alterra jeden do włosów suchych, drugi zwiększający objętość. Szkoda było nie brać z racji tego, ze każdy wyniósł mnie 5.99 zł. Nigdy ich nie miałam, więc jestem ciekawa jak się spiszą. 
Skusiłam się też na żele pod prysznic. Nie jestem wymagająca jeśli chodzi o tego typu produkty. Również były w promocji. Oba za niecałe 4 zł.
No i osławiona maseczka siarkowa moc. 
Eyeliner od MNY. Co prawda eyelinery w pisaku są bardziej dokładne i możemy nimi narysować bardzo cienką kreskę... Ale jakoś bardziej jestem przekonana do żelowych eyelinerów. Ciekawa jestem jak się spisze. 
Jak już pewnie wiecie mam fioła na punkcie lakierów. Także nie mogło zabraknąć tych mazideł. Polowałam na złoty lakier Wow Effect Matte Glitters. Niestety zostały tylko dwie sztuki, które nie wyglądały za ciekawie. Zdecydowałam się zatem na Wibo Express Growth w odcieniach 174, 164 i 169 oraz Lovely Blink odcień 3. Mam nadzieję, że mi wybaczycie jakość zdjęć. 

Buźka!


19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. własnie, pokazuj!! ;) U mnie także pojawił się post ze zdobyczami z Rossa ;)

      Usuń
  2. Ja też mam jeszcze chęć na ten eyeliner, a kupilam głównie lakiery. Za to w hebe 2 cienie, korektor i serum+tusz Gosha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez spore zakupy :). Ciekawi mnie to serum z Gosha :).

      Usuń
  3. Szampon Alterra z aloeśem i granatem ja juz go pokochałam ;) lakiery cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilku myciach stwierdzilam, ze na pewno j jeszcze kupie :).

      Usuń
  4. Zazdroszczę lakierów,bo u mnie już w piątek po południu mało co zostało :/ ale też mam ten eyeliner i po pierwszych testach jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyszlam to tez praktycznie nic nie bylo :(. Ale cos tam wybralam. No i jeszcze poszlam dzien przed koncem i kupilam kolejne xD.

      Usuń
  5. własnie słyszałam, że ten od maybelline jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwile obecna tez jestem zadowolona :).

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie dziwie Ci sie :). Ja troche ubolewam, ze kupilam tak malo lakierow :P.

      Usuń
  7. Ja dopiero jutro odwiedzę Rossmanna i mam nadzieję, że nic mi się nie spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy a mi coś do rossmanna nie po drodze;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez nie jest :P. Pierwszy raz pojechalam specjalnie, natomiast drugi byl obok miejsca, w ktore musialam pojechac. Wiec trudno bylo go nie odwiedzic xD.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...