wtorek, 3 grudnia 2013

Lakierowo- czyli moja skromna kolekcja lakierów

Witajcie! Już wieki temu miałam pokazać Wam moje lakiery. Najpierw chciałam zrobić w nich porządek, ale zabranie za to to już inna historia. W końcu się zebrałam i wynikiem tego jest ten oto post, który nawiasem mówiąc miał zostać opublikowany w czwartek. Niestety przez moją pracę, studia i inne obowiązki napisałam go dopiero teraz. Na moim Fb pisałam o ilości jakie mam. Wynik jest taki, że koniec końców wyrzuciłam 11 buteleczek :)

Zacznę od jednej z najważniejszej moim zdaniem rzeczy, a mianowicie od Base Coat'u.
Stosuję na zmianę odżywkę 1. Eveline: paznokcie twarde i lśniące jak diament oraz 2. BIO2 Harder Waterproof z Bell. Przy tej pierwszej lakier na paznokciach utrzymuje się u mnie ok. 5-6 dni. Natomiast przy odzywce z Bell ma. 3 dni. U mnie wygląda to tak, ze w jednym tygodniu mam jedną warstwę odzywki Eveline pod lakierem, a w drugim z Bell i tak na zmianę. Paznokcie są faktycznie mocniejsze i nic się z nimi (odpukać) nie dzieje. I oby tak pozostało.
Moje Top Coat'y to 3. Seche Vite oraz 4. Super Fast Dry z Lovely. Moim zdaniem oba są bardzo dobre, pomimo, ten z Lovely wcale tak szybko nie schnie. Jednak SV o wiele lepiej współgra z odżywką Eveline.

Czas na kolorówkę. Od razu chciałabym Was przeprosić za jakość zdjęć. Należę do tych osób, które malują paznokcie pasujące do panującej pory roku. Więc jasne, pastelowe lub żywe kolory zostawiam na wiosnę i lato. Natomiast teraz królują u mnie czerwienie, fiolety, brązy etc.
5. Wibo: Express Growth nr 483
6. Wibo: Express Growth nr 413
7. Lovely : Gloss Like Gel nr 110
8. MNY: ColoRama nr 256
9. MNY: ColoRama nr 77
10. Essence: Colour &Go nr 08 Ultimate Pink
11. Essence: Colour &Go nr 04 Space Queen
12. Inglot nr 43/49/48?
13. MNY: ColoRama nr 145
14.Golden Rose: With Protein nr 226
15. Lovely: Classic Nail Polish nr 204
16. Inglot nr 715
17. Wibo: Express Growth nr 485?
18. Lovely : Gloss Like Gel nr 101
19. Wibo: Gel Like nr 9 Peaches And Cream od Oleski
20. Miss Sporty: Clubbing Colours nr 452
21. Lovely: Classic Nail Polish nr 383
22. Lovely: Classic Nail Polish nr 98
23. Inglot nr 730
24. Miss Sporty: Lasting Colour nr 80
25. Miss Sporty: Lasting Colour Maxi Brush nr 415
26. Wibo: Express Growth nr 346
27. Wibo: Wow Effect Matte Glitters nr 1 
28. Wibo: Express Growth nr 174
29. Essence: Colour &Go nr 51 Mellow Yellow
30. Lovely : Gloss Like Gel nr 133
31. Lovely : Gloss Like Gel nr 404
32. Wibo: Express Growth nr 49
33. H&M Nail Polish Blue Bliss
34. Inglot nr 991
35. Miss Sporty: Clubbing Colours nr 456
36. Miss Sporty: Clubbing Colours nr 320
37. Miss Sporty: Clubbing Colours nr 314
38. MUA: Moody Mink
39. Wibo: Gel Like nr 6 Roziskrzone Niebo od Miratell
40. Wibo: Express Growth nr 169
41. Essie nr 231A Skirting The Issue
42. Astor: Fash'n Studio nr 54
43.No Name
44. Miss Sporty: Clubbing Colours nr 344
45. Miss Sporty: Metal Flip nr 020
46. MNY: ColoRama nr 140
47. Wibo: Express Growth nr ?
48. Wibo: Express Growth nr ?
49. Wibo: Express Growth nr 164
50. Essie nr 244 Snap Happy
51. Inglot nr 704
52. Lovely: Baltic Sand nr 1
53. Lovely: Blink Blink nr 3
54. MNY: ColoRama nr 352
55. Golden Rose: With Protein nr 286

Moja kolekcja może i nie jest wybitnie duża, ale i tak ją uwielbiam. Dzisiaj odwiedzę Hebe i z pewnością przytargam do domu jeszcze jakieś lakiery.

Jak Wam podobają się moje lakiery? Który z nich chcecie najpierw zobaczyć? 

40 komentarzy:

  1. Tez mam Essie Snap Happy śliczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak! Piekna, zywa czerwien :)

      Usuń
  2. Oj, nie taka skromna ta kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, dopóki nie zobaczyłam kolekcji różnych blogerek, które maja ponad 100 lakierów xD.

      Usuń
  3. Trochę tego jest:) Też mam w planach zrobić takiego posta :) Czy uważasz że Seche Vite jest wart swojej ceny czy można kupić coś innego co działa podobnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem zdecydowanie jest warte swojej ceny :). Jednak 40 zł na drodze nie leży i szukam czegoś tańszego i porównywalnie dobrego :). Aczkolwiek sama zastanawiam się nad kupieniem pełnowymiarowej wersji.

      Usuń
  4. Hehe :D naprawdę miałam nadzieję, że to skromna kolekcja :D mam te lakiery z miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kolekcja :) tez lubię lakiery z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem są prawie idealne, a do tego tanie. Więc dlaczego ich nie kupować :D.

      Usuń
  6. Chyba nic sie nie pokrywa w naszych kolekcjach. Ja bardzo lubię z Bell tę odzywkę Bio Vitamin booster.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z czasem coś się pokryje :). Ostatnio kupiłam sobie odżywkę z tej serii tylko 3 w 1. Mam nadzieję, że będzie dobra :).

      Usuń
  7. Wcale nie jest tak skromnie :P Kilka lakierów miałam, kilka nadal mam :P Bardzo ładne kolorki- zwłaszcza zbiór czerwonych lakierów rzucił mi się w oczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się :D. A jeśli chodzi o czerwienie to mam do nich słabość :P. I ostatnio kupiłam kolejne dwie xD.

      Usuń
  8. Fajna kolekcja:) Tylko jeden lakier z Miss Sporty (jagodowy :P) nam się pokrył oraz baza od Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*. Może z czasem będziemy miały więcej takich samych :).

      Usuń
  9. nie powiedziałabym, że jest ona skromna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że z czasem będzie jeszcze większa :).

      Usuń
  10. Dokładnie, nie taka wcale skromna:) Chętnie zobaczę czerwień np. Essie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo postaram się ją pokazać :).

      Usuń
  11. Duża kolekcja :) Essie mnie ciekawią, bo uwielbiam te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem pokażę oba :). I kolejne za jakiś czas, bo planuję w styczniu kupić jakieś :).

      Usuń
  12. który z czerwonych najlepiej się trzyma oprócz essie?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokaźna kolekcja :) lubię diamentową odżywkę eveline również używam jej na zmianę z inną bazą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Diamentową odżywką podratowałam swoje paznokcie i teraz używam innej, gdy znowu będą w złym stanie to ponownie ją nałożę :).

      Usuń
  14. Wibo: Express Growth nr 483 i 49 są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  15. I że to jest niby skromna kolekcja.. to ciekawe jaka jest moja ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Staram się ją ciągle powiększać :D.

      Usuń
  17. woww troche tego maaaaszz :D:D
    Mi się jak zwykle podobają krwiste czerwienie ^.^

    dodaje do obserwowanych
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :) Również dodaję do obserwowanych. A co do koloru to czerwień jest idealna na każdą porę roku, dlatego ją uwielbiam :).

      Usuń
  18. Nie taka skromna ta Twoja kolekcja. Widzę, że też masz słabość do różów i czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...