sobota, 11 stycznia 2014

Porównanie żeli antybakteryjnych do rąk

Tym razem witam Was razem z moim nocnym postem. Tym razem przygotowałam małe porównanie żeli antybakteryjnych. Nie wiem jak Wy, ale nie mogę się bez nich obejść. Pewnie zrozumieją mnie osoby, które tak jak ja codziennie są zmuszone do korzystania z komunikacji miejskiej. Siedlisko wszelakich okropnych zarazków. Bleh... Wiadomo... zwykłego mycia rąk nie zastąpią, ale trzeba sobie jakoś radzić w sytuacjach, kiedy mamy dość ograniczony dostęp do bieżącej wody. Dlatego też zawsze w mojej torebce można było znaleźć chusteczki odświeżające. Jakiś czas temu postanowiłam zmienić je na żele antybakteryjne. Wiedziałam, że na pierwszy ognień pójdą te z The Body Shop i Bath & Body Works. Wiadomo: bajer polega na ich zapachu xD. 
Na dobry początek wybrałam z TBS zapach mandarynki i truskawki. Natomiast z B&BW kupiłam wszystkie dyniowe zapachy (Pumpkin Caramel Latte, I Love Pumpkin, Creamy Pumpkin, Pumpkin Cupcake, Sweet Cinnamon Pumpkin, Aspen Autumn Day oraz Twilight Woods)

Te z TBS są w cenie 10 zł za 60 ml, a z B&BW 7.99 za 29 ml.
Jeśli chodzi o techniczne sprawy typu opakowanie, otwarcie są wręcz identyczne. Różnią się jedynie pojemnością i ceną. 

Ich działanie również jest podobne. W obu przypadkach nie zauważyłam wysuszenia rąk. Oba przyjemnie odświeżają i oczyszczają dłonie. Ten z TBS ma gęstszą konsystencję (przypominającą kisiel), natomiast B&BT są bardziej wodniste. Jednak moje serce skrady żele z Bath & Body Works. Dlaczego? Ja na początku napisałam wszystko sprowadza się do zapachu. Utrzymuje się on bardzo długo. Momentami czułam go już po umyciu wodą z mydłem. Do tego ma u mnie ogromny plus za to, że woń alkoholu wyczuwalna jest tylko na samym początku, w trakcie nakładania go na dłonie. Niestety w przypadku tego z Body Shop'u alkohol czułam przez dłuższy moment i był on dość męczący. 

W Bath & Body Works często możemy spotkać te żele w promocji 4 +2 gratis, więc moim zdaniem można przymknąć oko na ich wyższą cenę. 

A jakie są Wasze ulubione żele antybakteryjne? Może nie lubicie ich stosować i preferujecie chusteczki odświeżające? Czekam na Wasze opinie :).


13 komentarzy:

  1. Ja używam Soap&glory pachnie przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała je wypróbować :P. Gdzie je można dostać?

      Usuń
  2. Nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała taką możliwość to skuś się na te z B&BW :).

      Usuń
  3. Ciągle zapominam kupić taki żel do torebki, ale będę musiała zajrzeć do TBS, bo do B&BW nie mam dostępu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo przydatny :). Zwłaszcza jeśli jeździ się komunikacją miejską :P.

      Usuń
  4. ja do tej pory miałam tylko jeden z loccitane, bardzo go lubiłam i muszę kupić następny

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym kiedyś spróbować ego z BBW. Póki co miałam tylko żel z Oriflame i nie odpowiada mi jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego, ale pora spróbować B&BW:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...