wtorek, 4 lutego 2014

Kolejny sukces!

Witajcie! Dzisiejszy post nie będzie długi. Po bardzo ciężkim dniu spędzonym na uczelni (nie wyobrażałam sobie, że jeden ustny egzamin, na który czekałam 6 godzin  potrafi tak wymęczyć człowieka) nie mam siły na czynności, które wymagają ode mnie myślenia. Dzisiaj do końca dnia się relaksuje. 

Odkąd pamiętam mam niekontrolowanego bzika na punkcie świec. Wie o tym chyba większość moich znajomych. Tym bardziej cieszy mnie nowa współpraca z firmą Party Lite, którą zawarłam dokładnie wczoraj. Dzisiaj otrzymałam paczkę. Pewnie zdajecie sobie sprawę jak karton z przesyłką potrafi poprawić humor. Zwłaszcza po ciężkim dniu. 

Żeby nie przedłużać. Po wejściu do domu czekało na mnie takie coś: 
Natomiast w środku były tego typu pudełka: 
O tym co znajduje się w środku dowiecie się niebawem. Zorganizuję również małe rozdanie ze świecami w roli głównej. Także... Stay Tuned! :D

42 komentarze:

  1. Ale pokaźny karton :D
    Ja na 1 roku studiów czekałam na egzamin ustny z fizyki od 11 do 18 :D Także znam ten ból :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ból jest okropny.. jeszcze jak się wchodzi na samym końcu (bo nie dało rady się wcześniej wepchać) to człowiek jeszcze bardzie się denerwuje i wszystko mu z głowy ucieka ;/.

      Usuń
    2. to jest najgorsze... a nikt cie nie wpuści nigdy wczesniej :/ ja mam zawsze tego pecha żeby wejść ostatnią a przyjść wczesnie rano jak połowa roku :<

      gratuluje współpracy :*

      Usuń
    3. Dokładnie tak jest. Szczęście w nieszczęściu, że w zimowym semestrze miałam tylko jeden ustny egzamin :).

      Dziękuję :).

      Usuń
  2. Pisz jutro koniecznie co tam masz, bo ciekawość mnie zeżre!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemności należy dawkować z umiarem :D

      Usuń
    2. Rozbrajacie mnie :D. Kochane jesteście! Już niedługo dowiecie się, co dla Was przygotowałam :).

      Usuń
  3. Wyglądają te pudełka bardzo interesująco :) ciekawa jestem co tam kuszacego jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpóźniej po Walentynkach zobaczysz :D.

      Usuń
  4. coś czuję że wszystko ładnie tam pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna paczucha ;))

    ps. zapraszam do mnie na konkurs z marką Cleanic :) malutko zgłoszeń jest...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, widok kuriera z paczką dla nas niesamowicie poprawia humor nawet po najgorszym dniu ! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak! Momentalnie całe zmęczenie odchodzi i na twarzy pojawia się nie lada uśmiech :D.

      Usuń
  8. Super ;) Widok każdej paczki cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. będziesz bardzo zadowolona z Party Lite'ów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog. :)
    Może obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To się nazywa "duża niespodzianka" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kiedyś czekałam na ustny egzamin od 8 do 20 i jeszcze nie zdążyl wszystkich przepytac! Musiałam przyjść następnego dnia, byłam juz tak wykończona, ze wcisnelam sie pierwsza:) a zawartość pudełka prezentuje sie super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że też masz złe wspomnienia. U mnie całe szczęście obyło się bez przychodzenia następnego dnia. Ale i tak dobrze tego nie wspominam...

      Usuń
  13. Nie mogę sie doczekać recenzji! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna współpraca :) Kocham każde zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, znam kilka świec z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...