sobota, 15 marca 2014

Świece PartyLite i małe rozdanie

Witajcie! Jakiś czas temu pisałam Wam o tajemniczej przesyłce, która czekała na mnie po dość ciężkim dniu. Dzisiaj przychodzę do Was z jej zawartością oraz małym rozdaniem. 

Oto co znalazłam w pokaźnym kartonie: 
A w środku: 
Połowa z tego będzie właśnie nagrodą dla Was.

Jednak zanim pokażę konkurs przygotowany dla Was napiszę kilka słów o świecach, które dane mi było przetestować. Zacznę najpierw od tej, która najmniej mi się podobała.

Tealight'y najmniej mi się spodobały z racji tego, że po zapaleniu nie wydobywa się z nich jakikolwiek  zapach. Owszem opakowanie, w którym się znajdują pachnie przepięknie, ale co z tego? Świeczki przecież muszę pachnąć. Od firmy otrzymałam zapach śnieżnobiałych jagód, które same w sobie są przepiękne. Wyczuwam słodką nutę owoców i faktycznie mam wrażenie, jakby przed chwilą spadł śnieg. Szkoda tylko, że tak pachną w opakowaniu i niezapalone. Ogromny plus u mnie mają za to, że w przeciwieństwie do innych tealight'ów mają plastikową obudowę. Jednak cena za nie lekko odstrasza zwłaszcza, że nie pachną...
Cena: 12 szt./ 28 zł (Czas palenia: 4-6 godz.)

Z reszty świec jestem naprawdę zadowolona. Co prawda w tej zapach nie jest bardzo intensywny. Mam na myśli to, że tak jak w przypadku innych świec musimy je zgasić i jakiś czas odczekać, aż zapalimy ją ponownie, ponieważ zapach jest tak mocny i nie do wytrzymania. Tutaj to nie występuję, aczkolwiek możemy go dobrze wyczuć. Delikata nuta zapachowa w tej świecy unosi się po pokoju i pomieszczeniu obok niego. Poniższa świeca jest z serii przeznaczonej dla poszczególnych znaków zodiaku. Ja co prawda nie jestem bykiem, ale przypadła mi do gustu. Wyczuwam w niej delikatną nutę róży i lili. Do tego plus za jego opakowanie. Po zapaleniu daje bardzo fajną i nastrojową poświatę.

Niestety w katalogu nie miałam żadnych informacji na temat tej świecy, ale wg amerykańskiej strony internetowej kosztuje przed przeceną 20$ i spala się 50-60 godzin.

Przyznam szczerze, że nie wiele palę świeć tego typu jak ta poniższa. A szkoda. Przede wszystkim po zapaleniu daje więcej światła. Zapach jest niesamowicie przyjemny (Drzewo hebanowe  i paczula). Co prawda nie wiem jak pachnie heban, ale ta świeca, która szczerze mówiąc jest trudna do opisania dla mnie pachnie drzewnymi nutami połączonymi ze słodkimi nutami owoców i kwiatów. Dla mnie przypominają perfumy. Na drugim zdjęciu widzicie spalenie po ok. 35 godzinach. Miałam lekki problem z nierównym spalaniem, ale zastosowałam na nią prowizoryczny klosz wykonany ze sreberka. Dzięki temu wszystko było już w porządku.

Cena: ok.65 zł (Czas palenia: 40-60 godzin)

Ex aequo razem z wyżej wymienioną świecą  zajmuje ten oto wosk. Zapach bardzo świeży i idealny na lato. Połączenie ogórka z imbirem i miętą całkowicie mną zawładnęło. Mogę porównać go do wosków z YC. Zapach unosi się po całym pokoju, do tego jest wyczuwalny poza nim. Łatwo się łamie, nie kruszy przy łamaniu.
Cena: 39 zł. (Wkład ScentPlus)

Przyznam szczerze, że wydajność tych świec jest bardzo duża. Oprócz tealight'ów polecam wszystkie. Bardzo się cieszę, że miałam możliwość przetestowania ich. Jedynym minusem jest to, że sprzedaż ich odbywa się przez konsultantki. Szkoda, że nie ma sklepu stacjonarnego lub internetowego.

Razem z firmą PartyLite postanowiliśmy zrobić konkurs. Mam nadzieję, że świece, które przygotowałam przypadną Wam do gustu.
Oprócz tych, które prezentowałam na blogu przygotowałam wosk o zapachu skórki z cytryny i szałwii oraz świec baryłkową o zapachu jagody.

Zasady: 

1. Polubić fanpage PartyLite Polska
2. Być publicznym obserwatorem mojego bloga.
3. Podać adres e-mail.

Dodatkowe losy: 

4. Polubić fanpage Blonde Bangs


Dla osób, którzy nie mają bloga:


1. Polubić fanpage PartyLite Polska
2. Polubić fanpage Blonde Bangs
3. Udostępnić banner z rozdania.

Konkurs trwa do 15.04. Powodzenia!

25 komentarzy:

  1. Ta w granitowym sloiczku mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Może weźmiesz udział w konkursie? :)

      Usuń
  3. Uwielbiam świeczki :) Z przyjemnością wezmę udział w tym rozdaniu :) Polubiłam, jestem obserwatorem Twojego bloga, a mój mail: olka.r929@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię świece PartyLite, ładnie pachną i idealnie się palą.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię i obserwuję jako: Marta Cholewa
    e-mail: marta_cholewa@interia.eu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię oba profile jako Milena Mn
    obserwuję jako Milena M
    millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię oba fan page na FB jako: Alena Dubrowskaja
    Obserwuję jako: Jane Lo
    Udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/alena.dubrowskaja/posts/643176959070377?stream_ref=10
    E-mail: alena.dubrowskaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię oba profile jako : 30plus Beauty blog
    obserwuję jako : Magdalena N.
    e-mail: 30plusblog@gamil.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Sabina ES
    email: sabinqaa@wp.pl
    Lubię na FB jako: Sabina ES
    Udostępniłam na FB : https://www.facebook.com/sabina.es.16/posts/1397246830546513?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię 2 profile jako DonnaLaVita
    obserwuję jako Eveline
    e-mail: blog@donnalavita.pl
    Super świeczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Lubię fanpage PartyLite Polska jako soemi soemi
    2. Obserwuję jako- Soemi87
    3. E-mail: soemi87@o2.pl
    4. Lubię fanpage Blonde Bangs jako soemi soemi

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Lubię fanpage PartyLite Polska jako : Agata Ce
    2. Obserwuję jako- Pink Lipstick
    3. E-mail: pinklipstickmua@gmail.com
    4. Lubię fanpage Blonde Bangs jako : Agata Ce

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię fanpage PartyLite Polska jako: Katarzyna Sara Krzos
    Obserwuję jako: Katarzyna Krzos
    E-Mail: kasia30121991@interia.pl
    Lubię fanpage Blonde Bangs jako: Katarzyna Sara Krzos

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tych świecach. Ja mam małą obsesję na punkcie ładnego zapachu w domu i moim numerem jeden jest Yankee Candle , które niestety też nie są najtańsze, ale pięknie pachną :)
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się zgłosić do konkursu i spróbować wygrać :).

      Usuń
  15. Lubię fanpage PartyLite Polska jako: Hania Banasiak
    Obserwuję jako: Science Woman
    E-Mail: hbanasiak@gmail.com
    Lubię fanpage Blonde Bangs jako: Hania Banasiak

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    1. Lubię fanpage PartyLite Polska jako Magdalena Cwalina
    2. Obserwuje blog jako Magdalena Cwalina (MagdaLena); Blog: http://brokatwspreju.blogspot.com/
    3. Adres e-mail: brokatwspreju@gmail.com
    4. Lubię fanpage Blonde Bangs jako Magdalena Cwalina

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja chętnie przyłączam się do zabawy!

    1. Lubię fanpage PartyLite Polska - Mysia Familia
    2. Obserwuję blog - Panna Mysia
    3. Mój e-mail - mycha148@op.pl
    4. Lubię fanpage Blonde Bangs - Mysia Familia

    OdpowiedzUsuń
  18. Świeczki i dekoracje wnętrz naprawdę są godne uwagi, katalog jest ciekawy i inspiruje do kreatywnego myślenia, a w rzeczywistości produkty są po prostu niezastąpione :)
    Sprawdź bieżącą ofertę u Konsultanta PartyLite: http://www.partylite-sklep.pierwszejklasy.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszamy do 24 godzin Kredytu usługi

    Czy próbował pozyskać kredyty z banków bez sukcesu? Pilnie potrzebują pieniędzy, aby wyjść z długów? Potrzebujesz pieniędzy na rozwój lub utworzenie własnej firmy? Uzyskać pożyczkę od jednego z wiodących brytyjskich firm pożyczkowych. 24 godzin Kredyt Service jest jedną z największych pożyczek zabezpieczonych firm w Wielkiej Brytanii, a nasz przyjazny i doświadczony personel są w stanie przetwarzać aplikacji szybko i sprawnie. Możesz pożyczyć każdą kadencję od 1 do 25 lat i pożyczyć każdą kwotę od £ 2,000 do £ 50.000.000,00 na dowolny cel. O niskim oprocentowaniu w wysokości 3% na wszystkich częściach świata. Aplikacja dostępna jest dla kandydatów, którzy mają 18 lat i powyżej.

    Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt poprzez e-mail: 24hourloanservice2011@gmail.com
    Pozdrawiam
    Larry Fox

    OdpowiedzUsuń
  20. Kredyty Alex Petrov.
    Uzyskać kredyt teraz szybko i łatwo dzięki
    Obecna sytuacja na rynku, większość ludzi go znaleźć
    trudno jest uzyskać zgodę na pożyczki bez zabezpieczenia,
    kredytu biznesu, pożyczki osobiste, kredyt mieszkaniowy, kredyt auto,
    kredyt studencki, firma konsolidacji zadłużenia pożyczki
    kapitałowe, itp pożyczkodawców nurtu.
    Pożyczka Alex Petrov firma współpracuje z siecią
    doradców kredytowych, które mogą zaoszczędzić czas,
    Podsumowując wybór pożyczyć pieniądze, lub
    daje wskazówki na temat alternatywnych decyzji
    kredytu. Oferujemy kredyty dla przedsiębiorstw i
    indywidualne na niskim i niedrogie oprocentowaniem
    3% za unieważnić. Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli
    Idź dalej. Skontaktuj się z nami
    poprzez: Email-alexpetrovloans@gmail.com
    wypełnić formularz
    i wyobraź sobie, że możemy kontynuować kredytowej pożyczki
    Kwota (€): ............................................
    Pożyczka Cel: ............................................... ,
    Kredyt Czas trwania: ............................................... ...
    Jesteś właścicielem domu do wynajęcia? Tak Nie: nie ...............
    Opisują w swojej historii kredytowej? Dobra Słaba:
    .......................................
    O Tobie
    Tytuł: ................................................ ............
    Imię: ...............................................
    Nazwisko: ...............................................
    Data urodzenia: .............................................
    Telefon: ...............................................
    Praca / Komórka: ..........................
    Kod pocztowy: ............................................... .,
    Stan: ................................................ ..........
    Miasto: ................................................ .............
    Miesięczny dochód netto: .............................
    Nazwa pracodawcy: ....................................
    Stanowisko: ............................................... . ...
    Czas Zatrudniony: .....................................
    wysyłanie
    Twoje informacje, użytkownik potwierdza, że ​​przeczytał,
    zrozumiał i zgodził się na warunki naszej prywatności
    Zasady i warunki użytkowania.
    Najlepsza Regard Pan Alex

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...