poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Książkowe podsumowanie miesiąca cz. 2

Witajcie! Dzisiaj tak jak w tamtym miesiącu przychodzę do Was z moim książkowym podsumowaniem miesiąca. Zgrywając zdjęcia zobaczyłam, że jedna książka jest "do góry nogami". Mam nadzieję, że mi wybaczycie.
1. "Dobry Syn"- Michael Gruber => thriller polityczny. Opisujący dość aktualne problemy współczesnej polityki. Pakistan, Stany Zjednoczone. Jeśli nie macie dość tematu muzułmanów, terroryzmu, broni nuklearnej  i nie gardzicie polityką to zapraszam do przeczytania tej książki .

2. "Odnajdę Cię"- Colin Harrison => Pierwsza przeczytana przeze nie książka tego autora i z pewnością nie ostatnia. Akcja tej książki ma miejsce w Nowym Jorku. Młoda Chinka pracująca w firmie swojego brata pod przykrywką sprzątania biurowców okrada owe firmy z ich tajnych dokumentów. Pech chciał, że jeden z jej klientów zaczął coś podejrzewać...

3.  "Prowansalski balsam na złamane serca"- Bridget Asher => nie byłabym sobą, gdybym nie przeczytała przynajmniej jednego romansu. Jednak ta książka nie jest przesłodzona do bólu i opowiadająca o bohaterach uwikłanych w różne intrygi, których na koniec łączy wielka miłość. W tej książce znajdziemy opowieść o kobiecie i mężczyźnie po przejściach. Nieprzesłodzona, życiowa opowieść o miłości, która niejednokrotnie sprawiła, że popłakałam się przy jej czytaniu.
4. "Dzika Droga"- Cheryl Strayed => z tych czterech książek ta podobała mi się najbardziej. Opowiada o młodej kobiecie, której zmarła matka. Zaraz po tym kobieta po roku separacji postanawia wziąć rozwód. Ciężkie dzieciństwo, śmierć ukochanej matki i chęć odnalezienie samej siebie popycha kobietę to samotnej, pieszej wędrówki. Na każdym jej etapie widzimy przemianę głównej bohaterki. Książka niesamowicie dająca do myślenia. Do tego jest swego rodzaju autobiografią. Zdecydowanie polecam!

A Wy co przeczytałyście w poprzednim miesiącu?
Czekam na Wasze propozycje! 

12 komentarzy:

  1. Właśnie czytam "Dziką drogę"

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę nadrobić czytelnicze zaległości

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z tych książek nie czytałam, chętnie sięgnęłabym po Dziką drogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała okazję to ją przeczytaj:). Moim zdaniem naprawdę warto :)

      Usuń
  4. Przyznam, iż nie czytałam żadnej z tych książek. Jednak najbardziej przemawia do mnie pozycja nr 3 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Echh ja od dłuższego czasu męczę sagę o szczęściu Ficner -Ogonowskiej. Właśnie zabieram się za 3 część, ale nie polecam tych książek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając pierwszą część dziwiłam się Tobie, jednak teraz rozumiem Twój ból :P

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...