czwartek, 3 kwietnia 2014

Wrocławskie spotkanie blogerek urodowych 29.03.2014

Witajcie! W tamtą sobotę uczestniczyłam w spotkaniu blogerek we Wrocławiu. Wszystkie zebrałyśmy się w Grand Cafe. Było to moje pierwsze tego typu spotkanie i mam nadzieję, że nie ostatnie. Dlatego, że nie ma niczego fajniejszego od poznania "na żywo" innych blogerek.

Miałam okazję osobiście poznać: 


Na samym początku miałyśmy okazję poznać produkty MarokoSklep. Dzięki bardzo miłej Pani miałyśmy możliwość poznać właściwości oleju arganowego.

Zdj. Brat Daguszki
Następnie była prezentacja z firmy Futurosa. 

Zdj. Brat Daguszki
Zdj. Brat Daguszki

Zdj. Brat Daguszki

Zdj. Brat Daguszki

Zdj. Brat Daguszki
 Prawdziwe oblężenie przeżył stolik, na którym znajdowały się mineralne cienie do powiek, róże i podkłady.

Zdj. Brat Daguszki

Zdj. Brat Daguszki
Zdj. Brat Daguszki
Na samym końcu za sprawą przemiłej Pani Żanety z firmy Świt Pharm miałyśmy okazję poznać m.in. osławione maski na dłonie i stopy.

Zdj. Brat Daguszki
Wąchaniom nie było końca!

Zdj. Brat Daguszki

Zdj. Brat Daguszki

Zdj. Brat Daguszki
Zdj. Brat Daguszki
Czas umilały nam przepyszne drinki:

Zdj. Mojego autorstwa 

Zdj. Mojego autorstwa 

Zdj. Brat Daguszki



Do tego był przepyszny tort: 

Zdj. Brat Daguszki


A takie rzeczy działy się pod stołami: 

Zdj. Mojego autorstwa
 A oto moje spotkaniowe zdobycze:


























A to "zgarnęłam" podczas wymianki.


A oto sponsorzy naszego spotkania, którym z całego serca dziękuję za prezenty: 


A na koniec wspólne zdjęcie:

Zdj. Brat Daguszki


Dziewczyny jeszcze raz chciałabym Wam podziękować za to spotkanie. Natomiast Dominice i Dagmarze dziękuję za wybranie mnie i mojego bloga spośród tylu zgłoszeń. Mam nadzieję, że będziemy miały jeszcze nie jedną okazję by spotkać się w identycznym gronie jak 29.03.2014 roku. 

Pozdrawiam Was serdecznie!

23 komentarze:

  1. Mmmm.. tyle cudeniek zazdroszczę!
    Odwiedź i mnie czasem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie również :P. A najbardziej tego, że mogłam spotkać tak cudowne dziewczyny :).

      Usuń
  2. ile cudowności ;) Chociaż mnie zawsze najbardziej ciekawą warsztaty i wykłady jakie mają miejsce na takich spotkaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :). Fajnie było słuchać o tych wszystkich kosmetykach :). Do tego wąchanie, smarowanie etc. :D.

      Usuń
  3. Fajnie było Cię spotkać :)
    Te 5 godzin minęło za szybko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I wzajemnie:D. Moim zdaniem takie spotkania powinny trwać minimum cały dzień :D.

      Usuń
  4. miło było Cię poznać i mam nadzieję, że do następnego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie! Liczę na to, że teraz spotkamy się w Warszawie :).

      Usuń
  5. Zazdroszczę Wam takich spotkań :) zwlaszcza dla atmosfery I towarzystwa szczesciary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że spotkanie wam się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłe spotkanie w doborowym towarzystwie :) Oby więcej było takich spotkań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Następnym razem odwiedźcie mnie w Warszawie :P.

      Usuń
  8. a co ty masz wspolnego z blogiem urodowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne masz więcej wspólnego niż ja?

      Usuń
  9. Wiele cudowności widzę na zdjęciach, ale najbardziej, to mi się podobają słodkości! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe :). Słodkości były przepyszne :D.

      Usuń
  10. Ile dobroci na zdjęciach <3 Mam pytanie, próbowałaś już pędzelki z LaRosa? Mój się rozsypał po niecałym tygodniu używania i właśnie nie wiem czy mi się tak trafiło czy to taka jakoś pędzla? :/

    Zapraszam do obserwacji i poczytania mojego raczkującego bloga.
    http://fresh-mojito.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam ich dopiero od 11 dni, więc ciężko powiedzieć. Ale na chwilę obecną nic złego się z nimi nie dzieje. Odpukać :P.

      Usuń
  11. zazdroszczę spotkania..i super zdobyczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezła kolekcja! :)) A ten 'tint' od Bella już próbowałaś? Bo to mój ulubiony produkt od nich!! Dobrze, że mnie nie było, bo bym żalowała, że Biovax czy Floslek też czegoś nie rzuciły :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe spotkanie. Buzie uśmiechnięte, widać, że było super.
    Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...