niedziela, 4 maja 2014

Mój sposób na skórki?

Witajcie! Oj ostatnio na moim blogu zrobiło się masakrycznie cicho. Liczę, że maj będzie bardziej owocny w pisanie nowych postów. Majówka minęła, ale za to lada moment zaczną się juwenalia,a później sesja. Ale zawsze jakoś to będzie.

Dzisiaj przychodzę do Was z moim hitem wśród pielęgnacji skórek paznokci, a mianowicie Sally Hansen Instant Cuticle Remover.

Preparat do skórek możemy kupić w drogeriach Super-Pharm, Douglas'ie, a ostatnio widziałam je nawet w Rossmann'ie. Co prawda cena jest powalająca, ponieważ kosztuje coś około 40 zł, ale naprawdę warto. A jeśli nie chcecie przepłacać to zawsze można kupić go przez Internet, gdzie kosztuje ok. 10-13 zł.

Skład: 

Dozownik: 
Producent zaleca by zostawić preparat na 15 sekund, ale nie dłużej niż 1 minutę przypadku grubszych skórek. Ja z kolei zawsze trzymam go na paznokciach minutę. Używam go już od ponad 2 miesięcy i nie zauważyłam żadnych podrażnień czy uczulenia. Skórki są ładne i zadbane, co jest nie lada wyczynem, bo zawsze miałam z nimi nie lada problem.Nie zauważyłam powstawania jakichkolwiek zadziorków. Wiadomo, że od razu nie zrobi z nimi cudu, ale gdy stosuje się go regularnie z pewnością zauważy się ogromną poprawę.

Na pierwszym zdjęciu możecie zauważyć zużycie, które po dwóch miesiącach jest naprawdę zabawne. A to dlatego, że praktycznie go nie widać, wiec nawet jeśli kupicie go stacjonarnie to nie będziecie żałować. Aplikacja też jest na plus. Dozownik jest wiązki i z łatwością dociera do kącików paznokcia. 

Dla mnie kosmetyk idealny i jak go zdenkuję (co nie będzie łatwe) od razu kupię kolejne opakowanie. 

Buźka!

22 komentarze:

  1. Chetnie go kupie juz o nim czytałam wiele pochlebnych recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest godny polecenia :).

      Usuń
  2. jak skończę obecny preparat na pewno go sprawdzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj widziałam go w Rossmannie za niecałe 25 zł i to bez promocji :D Na prawdę kupiłaś go za 40 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w sklepie internetowym za coś ok.10 zł :). Wydawało mi się, ze w SP widziałam go za coś ok. 40 zł, ale nie wykluczone, że się pomyliłam ;/.

      Usuń
  4. Jest genialny :-) Ja go kupiłam za 18zł w zwykłej drogerii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenę sprawdzałam jakieś pół roku temu, wiec albo ją zniżyli, albo pomyliłam go z innym produktem :(.

      Usuń
  5. Przyznam, że nie stosuję żadnych preparatów do skórek, bo są one w dobrej formie.

    A co do tego kosmetyku - często widuję go w sklepach internetowych. Może kiedyś wrzucę go do wirtualnego koszyka? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go tylko tam kupuję :). Zdecydowanie bardziej się opłaca :).

      Usuń
  6. To się daje na skórki a potem normalnie patyczkiem odsuwa ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :D wstyd się przyznać, ale chyba tylko z raz odsuwałam skórki -.-

      Usuń
    2. Nie ma się czego wstydzić :). Ja sama jestem daleko w tyle z różnego rodzaju pielęgnacją czy makijażem :P.

      Usuń
  7. jakie przebicie internet a sklep! ;/ Ja do skórek zawsze stosowałam preparat zmiękczający z dr. Stopy - też jakaś dycha, a efekty super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tez zdenkuję to sięgnę po ten Twój :).

      Usuń
  8. musze sobie sprawic takie cudo :))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...