sobota, 5 lipca 2014

Wyprzedaże z Bath & Body Works

Witajcie! Sezon  wyprzedaży w pełni i zapewne większość z nas skorzystała z możliwości zaoszczędzenia paru złotych. Szczerze mówiąc jeśli chodzi o odzieżówkę to praktycznie w ogóle nic nie kupiłam i w tym sezonie skupiłam się głównie na uzupełnieniu zapasów w sklepie Bath & Body Works. Szczerze mówiąc robię tam zakupy tylko i wyłącznie gdy są tam jakieś przeceny czy akcje promocyjne. Niestety ceny do jakości mają się nijak i nie raz zauważyłam podwyższanie cen podczas przecen. Wiem, że w blogosferze była możliwość złożenia zamówienia ale osobiście jestem kiepska w wyobrażaniu i opisywaniu zapachów, więc mógłby być kłopot. Po dzisiejszych zakupach żałuję, że nie zrobiłam jednych,a porządnych niż czterech w ratach. 

Na samym początku kupiłam świecę i  2 butelki mydła. Następnego dani wybrałam się po kolejne zapasy peelingujących mydeł. Niesamowicie je uwielbiam. Nie dość, że pięknie pachną i zapach utrzymuje się naprawdę długo to jeszcze dbają o nasze dłonie. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na ich temat to pisałam o nich w TYM poście.


Szczerze mówiąc nie jestem zbyt zadowolona z tej świecy. Wypaliłam ją już praktycznie połowę i właśnie od tej połowy praktycznie jej nie czuć, a na samym początku była bardzo intensywna. Do tego stopnia, że musiałam ją co chwilę gasić. 


Dzisiaj natomiast zaszalałam i skorzystałam z promocji 2+2. Płacimy za dwa droższe produkty, a kolejne dwa kupujemy za grosz każdy. Fajne w tym wszystkim jest to, że  akcję wliczają się również produkty przecenione. 


Także wybrałam mleczko do ciała, kolejne 3 mydła oraz 4 duże mgiełki. Także zapas zapachów mam na co najmniej pół roku. 




Jeśli będziecie miały okazję odwiedzić B&BW to polecam sklep w Galerii Mokotów. Obsługa jest zdecydowanie milsza i bardziej pomocna, a co najważniejsze wybór jest o wiele większy.

Ściskam Was serdecznie! 

Do usłyszenia!

36 komentarzy:

  1. mi w tym miesiącu budżet się już na zakupy wyczerpał :D hyhyh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w sumie już też :P. A śmieszne w tym wszystkim jest to, że ubrań prawie w ogóle nie kupiłam :P.

      Usuń
  2. Zazdroszczę szkoda ze nie mam dostępu do tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja sobie też. Ale szkoda, że opłaca się tam robić zakupy tylko na przecenach.

      Usuń
  3. Ja już zdąrzyłam się okupić na nadchodzący miesiąc <3 Śliczne zdjęcia i ciekawy post <3

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/07/20-rozdzia-czasem-trudno-rozroznic.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z B&BW to mam chyba zapas na pół roku :P.

      Usuń
  4. Ja niestety nie mam dostępu :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz znajome w Warszawie, to zawsze można je poprosić :).

      Usuń
  5. ciekawe kosmetyki, nie znałam ich wcześniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś już pisałam o mgiełkach i mydłach do rąk. Więc możesz co nie co o nich u mnie przeczytać:).

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Może w końcu otworzą swoje sklepy w innych miastach :).

      Usuń
  7. Nigdy jeszcze się nie spotkałam z tym sklepem :/ A jak widać fajne mają rzeczy *.*
    zapraszam na nowo stworzonego bloga :D + obserwujemy :)
    http://nikiijula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile dobroci! Mi ostatnio nie po drodze do BBW, ale może przed końcem wyprzedaży jeszcze zahaczę o któryś sklep :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Swoją drogą wyprzedaże u nich mają trwać do 8 lipca. Ciekawa jestem co później wymyślą :).

      Usuń
  9. świetne zakupy :) ja uwielbiam ich kremy do ciała ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremów jeszcze nie miałam, ale jak mi przypadnie ich mleczko do ciała to z pewnością skuszę się i na krem :).

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! A to jeszcze nie koniec zapasów z B&B.

      Usuń
  11. wow jak takie okazje to muszę się wybrać tam, ciekawe czy w przyszłym tygodniu nie skończą się promocje......

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nic od nich nie miałam, ale koleżanka mówiła, że kosmetyki ładnie pachną tylko, że nie są świetne w działaniu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to słyszałam :). Ale moja skóra jest normalna, więc większego nawilżenia nie potrzebuje. Delikatne wystarczy :). No, a poza tym jeszcze nie używałam ich balsamów, więc za dużo nie mogę powiedzieć ;/.

      Usuń
  13. Wyprzedaże nas zrujnują;))) a do tego taka inspiracja zakupowa na Twoim blogu;)

    pozdrawiam cieplo

    www.ladyofthehouse.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :). Dziękuję :). Ja już zbankrutowałam na nich ;/.

      Usuń
  14. Ja ostatnio dołączyłam do zbiorowego zamówienia w B&BW z USA i teraz pozostaje mi tylko czekać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też czekam na zamówienie z USA. Koleżanka stwierdziła, że mi pomoże :).

      Usuń
  15. Świetny blog, będę go odwiedzać częściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Miło mi to słyszeć :).

      Usuń
  16. Zazdroszczę świetnych produktów:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...