wtorek, 5 sierpnia 2014

Arganowe masełko od The Body Shop

Witajcie! Jeśli obserwujecie mojego Fb to wiecie, że dostałam się do akcji organizowanej przez The Body Shop. Do przetestowania otrzymałam arganowe masełko do ciała. Cała linia będzie dostępna już 8 sierpnia :). 
Jest to moje czwarte masełko do Ciała tej firmy. Gdy dostały się w moje łapki myślałam, że będzie ono takie same jak pozostałe, których używałam. Nic bardziej mylnego! Pomimo tego, że trochę są do siebie podobne. 

Konsystencja trochę przypomina mi olej kokosowy. Pewnie teraz czytając to robicie wielkie oczy? Troszeczkę Was uspokoję. Konsystencja nie przechodzi pod wpływem ciepła w postać płynna. Ale... pod wpływem ciała fajnie się "topi" przez co przy nakładaniu przypomina lotion, ale jednocześnie nie traci swojego maślanego charakteru!

Zapach? Tutaj polegnę, bo niesamowicie ciężko jest mi go opisać. Dla mnie jest to zapach charakterystyczny dla kosmetyków TBS i ogólnie samego TBS.

Niestety z wydajnością jest trochę kiepsko. Po 5 użyciach została mi mniej niż połowa.
Działanie? Po składzie łatwo się domyśleć, że będzie bardzo dobre. Z nawilżeniem radzi sobie bardzo dobrze. Moim zdaniem bez problemu pomoże bardzo suchej skórze. Nie pozostawia tłustego filmu. Zauważyłam, że zapach utrzymuje się do jakiś 5 godzin. Jest bardzo treściwy, wiec moim zdaniem nie nadaje się na lato. Po prosty jest "za ciężki". Jednak na okres jesienno- zimowy jest idealny.

Chciałabym zaznaczyć, że jest to moja mini recenzja, bo używaniu go przez tydzień.

Pozdrawiam Was serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Bardzo polubiłam to masełko. Masz mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio wszędzie widzę recenzje tego masełka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez konkurs, który organizuje TBS :P.

      Usuń
  3. Zazdroszcze mozliwosci przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że nie wiedziałam o tej akcji :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tych recenzji ostatnio się pojawiło.Również testowałam i urzekł mnie zapach tego masełka, który bardzo długo utrzymuje się na ciele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też nie starczył na długo :( szczególnie że smarowałam nim całe ciało, moim zdaniem powinnyśmy dostać większe opakowania, ale cóż :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...