środa, 27 sierpnia 2014

Biedronka znowu kusi!

Witajcie! Po powrocie z wakacji mam ogromne zaległości w różnorodnych promocjach. Oglądając gazetki różnych drogerii, trafiłam na kolejną akcję kosmetyczną w Biedronce. Już od dłuższego czasu przyzwyczaiła nas do dość ciekawych okazji. Całą gazetkę zobaczycie TUTAJ , a ja na dole podzielę się z Wami tym co planuję kupić :).

http://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-28-08-2014,8414/2/


Bardzo zastanawiam się nad serum z kwasem hialuronowym. Co prawda, zawartość samego kwasu pewnie będzie znikoma, ale szkoda go nie wziąć.

http://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-28-08-2014,8414/2/

Ciekawi mnie aktywna odżywka do rzęs. Zastanawiam się też nad czarną, automatyczną kredką (nie wiem dlaczego, ale mam problem z temperowaniem kredek... Każda nowa temperówka niszczy mi każdą kredkę... ) i szarym, kremowym cieniu.

http://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-28-08-2014,8414/4/

I ostatnią rzeczą jaka prawdopodobnie wyląduje u mnie w koszyku to pomadka w płynie trwale barwiąca usta. Ciekawa jestem czy będzie podobna do Bell Tint :)

A Wy na co chcecie się skusić? 

Pozdrawiam serdecznie! :*

25 komentarzy:

  1. U mnie w Biedronie już są te kosmetyki, ale szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo. To się pospieszyli troszeczkę :P.

      Usuń
  2. Gazetkę już widziałam, jednak nic mnie nie zaciekawiło i nie kusi. Na szczęście ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Zobaczymy, czy to samo powiem o następnej gazetce :P

      Usuń
  3. Szału nie robi ta gazetka :D Jedynie pomadki mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj pooglądałam je sobie na żywo i stwierdziłam, że to nie moje kolory :) Niestety moja Biedronka jest dość kiepsko zaopatrywana w takie promocyjne towary. Może w innej trafię na ciekawsze odcienie :)

      Usuń
    2. u mnie też ;/. Zauważyłam, ze w Warszawie wszyscy szybciej rozkupują. Jak pojadę do swojej rodzinnej miejscowości to dostanę wszystko :).

      Usuń
  4. Jutro sie wybieram do biedronki i na pewno nie wroce z pustymi siatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie nie ma Biedronki i o :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze może do Ciebie przylecieć o! :P

      Usuń
  6. mnie nie kusi. nic ciekawego tym razem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że mają mało drogeryjnych kosmetyków, ale z racji tego, że wcześniej niczego nie kupiłam to podejrzewam, że się przejdę :).

      Usuń
  7. Byłam dziś w biedronce. Niestety nic nie kupiłam z kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dlatego, ze nic nie było, czy nic Ci się nie spodobało?

      Usuń
  8. nie kuszą mnie kosmetyki be beauty . raz kupilam korektor i juz nie chce ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. jutro lecę do biedronki na zakupy, możliwe, że skuszę się na pomadkę w płynie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście nic mi nie wpadło w oko

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, ja od kupna Bell na szminkę trwale koloryzującą już nigdy nie spojrzę - fatalne uczucie na ustach jak dla mnie :(

    Do Biedrony muszę się wybrać, ale po ozdobne taśmy klejące ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się na nie czaiłam, ale już ich nie było :(.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...