poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Ziaję mam i ja!


 Witajcie! Ostatnio blogosferę zalewają posty dotyczące nowej serii jaką wypuściła Ziaja. Jak to ja oczywiście zareagowałam z charakterystycznym dla siebie "zapłonem". Oczywiście najpierw szukałam w drogerii i nie widziałam, później biadoliłam, że nigdzie tego nie ma. Do głowy mi nie przyszedł ich firmowy sklep.  No ale... w końcu się zebrałam i znalazłam całkiem blisko mnie. Żal byłoby tam nie pojechać :D. 

Kupiłam to:


Z całej serii nie kupiłam kremu na dzień (czego teraz żałuję, ale "wykończę" to co teraz mam i we wrześniu go kupię) oraz peelingującego żelu do mycia twarzy, ponieważ Pani ekspedientka powiedziała mi, że w połączeniu z pastą będzie aż za dużo złuszczania. 


Jakiś czas temu przeglądając ich kosmetyki natrafiłam na kremy CC i BB. Planowałam kupić dwa odcienie w obawie, ze jaśniejszy będzie za jasny, a ciemny z kolei za ciemny. Jednak Pani tam pracująca powiedziała, ze sama ma jaśniejszy odcień, a była troszeczkę ciemniejsza. Więc mam nadzieję, że jasny odcień, na który się zdecydowałam będzie w sam raz. 


Ciężko byłoby wyjść bez przynajmniej jednej saszetki. 

Z racji tego, że odżywek do włosów nigdy za wiele skusiłam się na tą. Maiłyście ją może?



To już wszystko. Naprawdę żałuję, ze dopiero teraz odwiedziłam firmowy klep Ziaji. Ceny są naprawdę przystępne. Za to wszystko zapłaciłam 50 zł, więc niewiele. 

Ciekawi mnie seria Ziaja Med. Polecacie? Jeśli tak, to co konkretnie? 

Pozdrawiam Was serdecznie! 

Do następnego wpisu!



32 komentarze:

  1. Na tą serię z liśćmi manuka poluję i ja, ale narazie niestety nigdzie nie mogę na nią trafić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, ale całe szczęście już jest w moich łapkach :).

      Usuń
  2. Póki co muszę troszkę uszczuplić zapasy, ale na pewno wypróbuję coś z tej serii. Wow, 50 zł? To naprawdę mało za taką masę kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się akurat kończą zapasy do twarzy :). Dokładnie. Musiałam trzymać siebie w ryzach by nie wykupić tam całego sklepu :P.

      Usuń
  3. bardzo się cieszę, że nie lubię ziaji i że mnie podrażnia, bo bym znowu zakupów narobiła

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę sie doczekać jak będę w Polace zeby moc sobie poszaleć z lisim manuka od Ziaji ;) ach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lisim??? wtf

      Usuń
    2. LIŚĆMI Anonimie, Liśćmi...
      Literówka także spokojnie...Każdemu się zdarza...

      Usuń
    3. Dokładnie :). Nie ma co się bulwersować :). Dajmy na luz.

      Monia, a nie masz możliwości wysyłki do siebie?

      Usuń
  5. Chętnie przetestuję tonik i żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać. Dzisiaj u mnie pójdzie w ruch pasta :).

      Usuń
  6. super zakupy.

    mnie w ogole ciekawi ta seria manuka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mnie również, dlatego ją kupiłam :).

      Usuń
  7. jaz ziają nie mam problemu bo u mnie jest sporo sklepów firmowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Warszawie też :). Tylko ja jestem tak ogarnięta :P.

      Usuń
  8. W aptekach są ich nowości ;-) Ja mam ochotę na krem cc ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info :). Jutro pewnie zacznę testy kremu BB i możliwe, że się skuszę na CC :)

      Usuń
  9. Mam pastę, tonik i żel i z wszystkiego jestem zadowolona. Ale moje serce podbiła ta pasta!

    OdpowiedzUsuń
  10. kurczę, ja tak rzadko zwracam uwagę na Ziaję, a to chyba błąd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też! Zaczęłam po tym jak na blogach zaczęło się wielkie boom związane z tą nową serią :).

      Usuń
  11. Mam ten krem BB no, ale niestety dupa blada - nie pasuje mi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Słabo matuje czy zły odcień?

      Usuń
  12. Ta nowa seria robi szał :). Muszę koniecznie we wrześniu kupić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie używałam, więc nie powiem czy warto. Ale liczę na to, że i u mnie się sprawdzi :).

      Usuń
  13. Jestem bardzo ciekawa kremu BB :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy, ostatnio bardzo mnie kusi właśnie ta nowa seria "liście manuka" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory użyłam tylko tej pasty, więc jeszcze nie mogę nic powiedzieć, ale zapowiada się ciekawie :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...