poniedziałek, 29 września 2014

Za co kocham jesień?

Witajcie! TAGów na moim blogu praktycznie nie ma. Na samym początku blogowania (czyt. prawie dwa lata temu) pojawiły się może 3 takie posty. Mam nadzieję, że takie wpisy przypadną Wam do gustu. Dajcie znać! 

Z racji tego, że obecnie mamy jesień (kto by tego nie zauważył :D), zdecydowałam się na jesienny TAG. Nie wiem jak Wy, ale ja lubię wszystkie pory roku. Moim zdaniem, w każdej z nich można znaleźć coś wyjątkowego. Jednak jesień szczególnie uwielbiam. Jesteście ciekawi za co? 


~ Uwielbiam nosić grube swetry i ogromne chusty. 


~ Za ciemne, stonowane szminki do ust. 


~ Za pyszną Pumpkin Spice Latte i ogólnie dynie. 



~ Książki, które czytam pod ciepłym kocem z kubkiem kawy lub herbaty. 


~ Za wieczory spędzone wśród palących się świec, które tworzą niesamowity nastrój.
 



~ Jeśli do tego wszystkiego dodamy odgłos spadających kropli deszczu  to już w ogóle jest mega!


~No i oczywiście nie byłoby prawdziwej jesień bez przepięknych, kolorowych liści  i wrzosów :).



I jak Wam się podoba? 

Jeśli chcecie zmienić własne mieszkanie na jesień, zobaczcie nową gazetkę Biedronki. Mają przepiękne świeczniki!

http://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-22-09-2014,8868/3/

Czekam na Wasze TAGi, w których napiszecie za co kochacie jesień.

Do następnego! :*

14 komentarzy:

  1. Rzeczywiście świetne te świeczniki z biedry ;)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już czekam na kolejną wiosnę i lato... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sucha, złota jesień - też taką lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie rozmarzyłam... Chciałabym w każdy deszczowy dzien nie musieć wychodzic z domu i pod tym kocem z herbata albo kawa siedziec :) i świeczka w tle...
    Co zrobiłaś z włosami? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jesien lubie za te inne zapachy ktore mozemy odpalic w kominku czy uzyc np z zeli BBW :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień jest fajna tylko wtedy, kiedy nie trzeba wychodzić z domu ^^

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...