środa, 1 października 2014

Paczka z NYC

Witajcie! Chwalę się na całego, bo moja radość nie zna granic :D. Obiecuję, nie będzie dużo czytania. Same zdjęcia. Dzisiaj przyszła do mnie zza oceanu paczka od Madzi (Owieczki)
 Dziękuję! 

Od Madzi na urodziny otrzymałam kubki. Miałam ogromnego fioła na ich punkcie. Jeden idzie dla mnie, a drugi dla Pana G.


Nikczemnie wykorzystałam Owieczkę i naciągnęłam Pana G. na pędzle RT. Jutro pierwsze testy.


Poprosiłam jeszcze o kultowe już jajeczko EOS i pomadkę ochronną Burt-s Bees. Obie mają obłędny zapach.


Reszta rzeczy to podarunki. Madziu nawet nie wiesz jak trafiłaś :). Nie wiem czego jestem ciekawa najbardziej. Ale chyba będzie to Super Skinny Serum (Paul Mitchell)




Myłam dzisiaj nią twarz. Ciekawa jestem czy zastąpi mi ściereczkę muślinową.


Zestaw szczoteczek to rzęs. Możliwe, że dzięki nimi polubię kilka tuszy, za którymi średnio przepadam. 


I coś do poczytania. W sam raz nada się do poprawienia mojego angielskiego.


Wybaczcie mi jakość zdjęć i to, że zostały zrobione przy pomocy flesza. 

Do następnego. 

Dobranoc Kochani!:*

24 komentarze:

  1. spod pióra tego autora wyszły świetne książki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać, ale przeczytałam dopiero jedną jego książkę :(.

      Usuń
  2. Chcę wszystko! A szczególnie kubki i pędzle, a książkę mam w wersji polskiej ;p
    Odwiedź i mnie czasem :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :). Z miłą chęcią do Ciebie zajrzę :).

      Usuń
  3. Cala przyjemnosc po mojej stronie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! :* :* :*

      Usuń
  4. Ile świetnych rzeczy! Pędzle i kubki kradne Ci pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D. Nigdy w życiu ich nie oddam :D .

      Usuń
  5. Kubeczki są super !

    Nie znałam jeszcze Twojego bloga, teraz będę wpadać tu częściej !:)

    Obserwuję ! :)
    I zapraszam do nas:
    http://gift-for-sister.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne produkty :D

    Zapraszam serdecznie na rozdanie :) -> http://worldpinklipstick.blogspot.com/2014/10/rozdanie-moje-panie-vol-1.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubki są przepiękne, a produkty do ust bardzo ciekawe - sama bym takie przygarnęła :D
    Książki Sparksa uwielbiam, tej jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Zdecydowanie kubki są moimi faworytami :P. Nie wyobrażam sobie bez nich wieczoru z herbatą :D.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...