niedziela, 9 listopada 2014

Książkowe podsumowanie miesiąca cz. 6

Witajcie! Podsumowanie czytelnicze to chyba seria postów, które w miarę często pojawiają się na moim blogu. Uwielbiam czytać książki. Są dla mnie idealną odskocznią od codzienności i problemów. Uważam, że z każdej możemy coś wynieść. Nawet jeśli jest to książka błaha, napisana prostym językiem i do przeczytania na raz.

E.L. James => "Ciemniejsza Strona Greya" oraz "Nowe Oblicze Greya"

Co tu dużo pisać? Kolejne dwie części opowieści o Greyu i Annie. Nowe problemy, odzywająca się przeszłość Christiana  i kolejne etapy związku między głównymi bohaterami. Miło się czyta o tym, gdy mężczyzna z ciężkim dzieciństwem staje się bardziej ludzka, radosna i zaczyna cieszyć się życiem u boku ukochanej przez niego kobiety.  Po więcej odsyłam Was do TEGO posta.

Gemma Burgess => "Dziewczyny z Nowego Jorku"

Jedna z tych książek "na raz"/ "na odstresowanie". Paczka młodych przyjaciółek świeżo po studiach- wkraczających w dorosłe życie. Dziewczyny, a raczej młode kobiety zmagają się z problemami pierwszej poważnej pracy. natomiast jedna z dziewczyn, stwarzająca notoryczne problemy i imprezująca co chwile rozkręca własny biznes po odcięciu źródła pieniędzy, jakim są rodzice. Uważam, że w pewnych kwestiach książka jest bardzo niedopracowana, ale jeśli lubicie "Seks w wielkim mieście" to z pewnością Wam się spodoba. 

Brandy Engler i David Rensin => Mężczyzna na kozetce. Czego pragnie, co czuje, czego się boi"

Po tym poradniku spodziewałam się otrzymania sporego zastrzyku wiedzy. Niestety, tak się nie stało. Więcej dowiedziałam się o zyciu prywatnym bohaterów niż o samym problemie. Moim zdaniem autorka jest bardzo nudna i naiwna. bazuje na swoich doświadczeniach i niczym nie zaskakuje. Jedyny plus z tego wszystkiego to to, że laik nie będzie miał problemu z jej odbiorem, ponieważ brak jest psychologicznej terminologi.

Matthew Pearl => "Klub Dantego"

Boston, rok 1865. Uczeni pracują nad tłumaczeniem Dantego, które napotyka się z ogromną dezaprobatą władz kościoła oraz Rady Harvardu. Jednak prace nad tłumaczeniem trwają dalej. W tym samym czasie miastem wstrząsa fala morderstw rodem z  "Boskiej Komedii" Kto jest morderco, skoro mało osób wie o tym dziele? Wciągająca książka z wieloma wątkami. Zdecydowanie na tak!

Ściskam Wam mocno! 

Buziol :*

19 komentarzy:

  1. Średni na jeża ten stos jak dla mnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy czyta to co lubi :). Chociaż z dwóch z tych książek bym mogla zrezygnować :).

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam "Klub Dantego" :). Na samym początku można się zrobić do wielowątkowości, ale później czyta się ją o wiele lepiej.

      Usuń
  3. Grey'a kochamy obie, wiec duzo mowic nie musze :P
    Myslalam, ze poradnik lepiej sie zapowiada, ale jednak - zatem nie siegam po niego :P

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :). Ja też myślałam, że dowiem się sporo ciekawych rzeczy, a wszystko było strasznie przewidywalne :(.

      Buziol :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja głównie czytam w komunikacji miejskiej :).

      Usuń
  5. Greya czytałam i lubię nawet;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyłaś mnie :). Bo zawsze jak o nim piszę, to jestem dissowana :P.

      Usuń
  6. dla mnie Grey to jakas masakra byla xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze co? :P Moze nie czujesz klimatu :P
      Z calym szacunkiem :D

      Usuń
    2. Madzia Ty to jesteś Genialna!!! :*

      Usuń
  7. Greya cały czas mam w planach. Jakoś nie mogę trafić na te książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją sobie kupiłam :). Długo się wahałam nad tym, ale stwierdziłam czemu nie D:.

      Usuń
  8. Czytałam Greya. wszystkie tomy. Bardzo mi się podobała ta książka

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ciekawi Grey, ale od początku ^^ :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...