sobota, 15 listopada 2014

Lakiery na okres jesienno- zimowy

Witajcie! Jak mija Wam sobota? Ja mam dzisiaj typowy, domowy dzień. Całe szczęście.

Nie wiem jak Wy, ale ja należę do tych osób, które wybierają kolor lakieru do paznokci zależnie od pory roku panującej obecnie za oknem. Co prawda przez ostatni rok praktycznie nie malowałam paznokci przez moją przygodę z odżywka Eveline, o której przeczytacie TUTAJ. Całe szczęście powoli wracam do koloru na moich pazurkach i już nie mogę się doczekać, aż je pomaluję kolorami, które Wam zaprezentuję.


ESSIE

Twin Sweater Set => piękna, klasyczna czerwień. Co prawda gości u mnie rzez cały rok, jednak to jesień i zima jest stworzony specjalnie dla niego. Uwielbiam go łączyć ze złotym lakierem (ale to już w święta). 


 Lady Godiva=> kolor prawdziwej, gorzkiej czekolad. Nie ma gęstej ani rzadkiej konsystencji. Jednak trzeba uważać by nie pojawiły się smugi. Dlatego też zawsze nakładam 3 cienkie warstwy.


I tutaj moje najukochańsze trio: 

Recessionista=> jeden z kolorów jesieni moim zdaniem. Piękny, ciemny odcień śliwki. Kremowa, gęsta konsystencja. U mnie wystarczają dwie warstwy.

Bordeaux=> bardzo głęboka czerwień, bordo, która przypomina mi na myśl czerwone wino. Bardzo elegancki kolor. Konsystencja jest taka sama jak w przypadku Lady Godiva.

Skirting The Issue=> bardzo przypomina mi Bordeaux. Również kolor bordo, tylko moim zdaniem jest troszeczkę bardziej fioletowy i żywszy. Konsystencja: taka sama jak w przypadku wszystkich powyższych. Twin Sweater Set.


 I ostatni rodzynek. Wszystkim nam znany.

Rimmel Salon Pro w kolorze Punk Rock=>  piękna przygaszona szarość wpadająca w fiolet, granat. Kremowa konsystencja. To całkowitego pokrycia wystarczą dwie bardzo cienkie warstwy.


Piękne jakie są Wasze idealne lakiery do paznokci na jesień? 

Dajcie mi znać, czy Wam się podobało. Jeśli tak to napiszę jeszcze o moich ulubionych szminkach na jesień.

Pozdrawiam Was cieplutko!

Pa :*

25 komentarzy:

  1. Ostatni szarak spodobał mi się najbardziej :-) Mam czerwień z tej serii, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne wyraziste czerwieńie :) lakiery zdecydowanie na jesień

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie lakiery są śliczne i idealnie pasują na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lakiery Essie, jak dla mnie są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie ESSIE tez, ale nie mam za wiele ze względu na cenę, choć w niektórych sklepach sa o wiele tańsze.
    Ładne masz te kolory, ale ja jednak gustuje w takich szalonych kolorach i maluje paznokcie w zależności od nastroju, a nie pory roku :) ale to ja.
    Miałam swoj szał na czerwony lakier i nosiłam go za długo, wiec teraz uzywam go tylko jesli pasuje mi do stroju.
    Lubie ten szary z Twojej kolekcji i śliwkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Madzia :). Ja je kupuję w internecie i płacę za nie 15 zł, gdzie w drogeriach kosztują 35 ;/. Węc w miarę się opłaca :). U mnie cały rok jest czerwony kolor :P.

      Usuń
  6. U mnie podobne kolory teraz dominują, ale z innych marek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very interesting information ..
    I am very happy to visit this blog ..
    I get a lot of knowledge
    thanks admin

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam essiaki i bordo na jesień :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcienie czerwieni przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, to są dobre typy :) Dorzuciłabym od siebie jeszcze kilka ciemnych beży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sobie to uświadomiłam jak robiłam zdjęcia, że nie mam ani jednego ciemnego beżu :P.

      Usuń
  11. Ten z rimmela jest piękny :)

    PS zaprosilam cię do tagu :) http://www.kobieca-strefa.pl/2014/11/ile-warta-jest-moja-twarz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba :).
      Aaa... Dzięki! :D Odpowiem na niego w miarę szybko :D.

      Usuń
  12. Z tych wszystkich lakierów mam tylko Punk Rock i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...