niedziela, 30 listopada 2014

Moja pierwsza współpraca z Born Pretty Store

Witajcie kochane! Dzisiaj przychodzę do Was z typowo chwalipięckim postem, a mianowicie ostatnio napisała do mnie Allison z Born Pretty Store. Pewnie kojarzycie już o co chodzi? Przyznam szczerze, że długo się zastanawiałam nad zgodzeniem się. Jednak po praktycznie samych dobrych opiniach stwierdziłam, że zaryzykuję. Born Pretty Store ma naprawdę ogromy asortyment. Zaczynając na biżuterii i ubraniach a kończąc na różnych dziedzinach produktów do makijażu.

Ja skusiłam się na produkty do makijażu. Wybrałam pierwsze w moim życiu sztuczne rzęsy, paletę 10ciu róży do policzków oraz pędzelek do brwi. Ceny co prawda są w dolarach, ale pomimo tego i tak są niskie. Dodatkowy plus jest taki, że zawsze mamy darmową dostawę bez minimalnej kwoty.

Allice podarowała mi dla Was kupon ze zniżką 10%. Wystarczy przy zamówieniu wpisać kod: WJG10



Pozdrawiam Was serdecznie!

20 komentarzy:

  1. No to czekam aż pokażesz te cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez wlasnie czekam na pierwszy post z kosmetykami od nich, moze sie na cos skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dopiero za parę tygodni :). Musi do mnie najpierw przyjść :P

      Usuń
    2. Mam nadzieje, ze jak przyjdzie cos ode mnie to tez bedzie post :P
      W srode wysylam^^

      Usuń
    3. Jeszcze się pytasz :P. Pewnie, że będzie :D. Osobny i wyróżniony :).

      Usuń
  3. Gratuluję :) Też nawiązałam z nimi ostatnio współpracę, wybrałam paletę cieni w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zapoznać się z ich asortymentem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się zgodziłam i czekam na paczkę, zobaczymy jak z jakością :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc też się nad tym zastanawiam :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...