środa, 19 listopada 2014

Noworoczne spotkanie blogerek urodowych- styczeń 2015!

Witajcie Kochane!

Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad organizacją spotkania blogerek. Zawsze brakowało mi odwagi, bo przecież nie dam sobie rady z organizacją. Z tego co wiem do odważnych świat należy, więc czemu nie spróbować? Do pomocy namówiłam Ewelinę z bloga Donna La Vita. Zobaczymy co z tego wyjdzie!


Spotkanie odbędzie się 24 stycznia 2015 roku. Planujemy je w jakiejś przytulnej kawiarni w centrum Warszawy. Ze względu na to, by osoby, które przyjadą specjalnie na spotkanie miały lepszy dojazd z Dworca Centralnego. Przewidujemy 10-12 miejsc. Nie będziemy dyskryminować osób z innych miejsc Polski. Więc jeśli jesteś np. z Zakopanego a chcesz przyjechać to czemu nie! Zgłoś się :).

Jeśli chcecie wziąć udział wystarczy, że napiszecie swoje imię i nazwisko oraz adres bloga. Jeśli nie macie ukończonych 18stu lat musicie jeszcze napisać swój wiek.

Możecie się zgłaszać do 22 grudnia 2014 roku. 

Możecie się z nami kontaktować za pomocą poniższych adresów:

blondebangs@wp.pl
blog@donnalavita.pl

Końcową listę osób podam 29 grudnia 2014 roku.Wybrane osoby otrzymają na prywatnego maila więcej szczegółów odnośnie spotkania.

Nie wiem jak Wy, ale ja już się cieszę, że będę miała okazję poznać niektóre z Was!

38 komentarzy:

  1. Zaluje, ze nie moge uczestniczyc! :(
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, ale szkoda, że w Warszawie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz się wybrać, przynajmniej będziesz miała powód :)

      Usuń
  3. Ja właśnie z miłą chęcią bym się zgłosiła ale to jest zaraz po moich urodzinach, więc jeszcze się zastanowie, bo nie iwem czy dam rade być :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay :). Liczę, że uda Ci się być :).

      Usuń
    2. No to się zgłaszam, urodziny mi w tym nie mogą przeszkodzić, a wręcz przeciwnie takie spotkanie byłoby świetnym "prezencikiem" :D
      www.frambuesa-beauty.blogspot.com
      frambuesaa4@gmail.com

      Usuń
  4. Szkoda, że w Warszawie, a nie w Poznaniu ;/

    http://luxwell.blogspot.com/2014/11/2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznań nie jest jakoś wybitnie daleko od Warszawy :P.

      Usuń
  5. A co to Warszawa 100000 km od Was? ;)) proszę was, jest poslki bus, jest pendolino, jest auto :D
    Kochana, zgłaszam się :d :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie! :* Dokładnie tak. Się wszyscy wygodni zrobili :P.

      Usuń
  6. Ja też jeszcze pomyślę, bo nie wiem jak to będzie z tym terminem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :). Do 22.12 jeszcze jest trochę czasu :).

      Usuń
    2. Dobra zgłaszam się, najwyżej później będę stawać na głowie, żeby się zjawić, choć na chwilę :D Fajnie by było poznać inne dziewczyny :)

      Marlena Maczugowska
      adres bloga: szaronabloguje.blogspot.com
      kontakt: szarona@autograf.pl

      Usuń
  7. Na FB jest grupa dot. spotkań. Wrzuć tam post z informacja :)
    https://www.facebook.com/groups/1578356195717299/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama zastanawiałam się nad organizacją spotkania, ale chwilowo większość czasu spędzam w pracy i nie mam sił o tym myśleć ^^

    22 grudnia to jeszcze sporo czasu, ale może się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stwierdziłam, ze albo teraz albo nigdy :P.

      W takim razie czekam na Twoją decyzję :).

      Usuń
  9. Oj chętnie bym się wybrała do Wawy, niestety mam wtedy szkołę :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio sama organizowałam spotkanie w Warszawie, jak nie macie wybranej miejscówki, to polecam Wam restaurację Na Brackiej, bardzo przyjemny lokal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Możliwe, że z niej skorzystamy :).

      Usuń
  11. Świetna inicjatywa! Na pewno Wam się uda, bo co dwie głowy to nie jedna :D
    Z przyjemnością wzięłabym udział, ale ten.. wszystko w Waszych rękach :D
    Patrycja Czerwińska
    malenkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale? Spotkanie z pewnością będzie udane :).

      Usuń
    2. Ale wszystko w Waszych rękach - udział chętnie wezmę jeśli będziecie chciały mnie zaprosić :D

      Usuń
  12. A ja również z chęcią się zgłoszę, odwiedzę stolicę i jak Bóg Da poznam ciekawe osoby :)
    Dane: Patrycja Robakowska
    blog : patii.pl
    adres@ : probakowska9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chetnei poznam nowe osoby- Sylwia Mikita

    Mika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zglaszam sie:)
    Dane: Mariola Wyskiel
    Blog: laylatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...