niedziela, 28 grudnia 2014

Chusteczki zmywające lakier z panzokci

Witajcie! Jak tam po świętach? Brzuszki pełne? Mi całe szczęście jak co roku udało się nie przytyć. Ufffff :D. Chyba jako jedna z ostatnich recenzuję chusteczki do zmywania lakieru z paznokci. Z racji tego, że nie mogę malować paznokci u rąk, notorycznie o nich zapominałam. Mam nadzieję, że jeszcze czytanie o tym Wam się nie przejadło :P.


Chusteczki nie zawierają acetonu. Wg producenta bezpiecznie i szybko usuwają lakier i pozostawiają miły zapach. Z opakowania dowiadujemy się, że jedna chusteczka zmywa 10 paznokci. Natomiast w opakowaniu znajdziemy 50 sztuk. 

Koszt takiego opakowania wynosi 25 zł. Jednak jeśli byście chciały na dobry początek przetestować i wtedy zdecydować się na ewentualne całe opakowanie możecie zawsze kupić dwupak (dwie chusteczki) i wtedy zapłacicie 1 zł. Możecie je znaleźć w aptekach.

Skład: Isopropyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Coco Oil, Propanediol, Acetyl Cellulose, Witamina E, Zapachy

Jak się u mnie sprawdził? Niestety nie miał łatwego zadania z lakierem Essie Bordeaux i top coatem z Alle Paznokcie. Na palce u stóp zużyłam 5 chusteczek. Zastanawiałam się nad tym czy nie jest to wina lakierów. Dlatego też pomalowałam paznokcie na dłoniach odżywką. Zmyłam następnego dnia i zużyłam na nie 3 chusteczki. 

A co z zapachem? Niestety przyjemnego zapachu nie zauważyłam. Jedynie to, że jest mniej drażniący niż standardowy zmywacz do paznokci na waciku.



Podsumowując: Moim zdaniem nie ma jakiejś wielkiej tragedii. Jednak nie jest to produkt, który zrewolucjonizuje zmywanie lakieru z paznokci. Ale za to ma dość duży plus. Bez problemu zmieści się do torebki czy do walizki. Więc nie musimy się martwić, że w czasie podróży zmywacz do paznokci rozleje się na nasze rzeczy.

Miałyście je? Sprawdziły się u Was? 

Pozdrawiam i ściskam Was cieplutko! :*

21 komentarzy:

  1. Lubię ten produkt, jedyne co mnie bardzo drażni to zapach. Jedna chusteczka wystarcza mi na jedną dłoń, ale zapasowe mam w razie co w kosmetyczce, którą zabieram ze sobą do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety się średnio sprawdziły :(.

      Usuń
  2. Dla mnie fajny gadżet, ale wiadomo, wolę zmywacz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakos wole zwykly zmywacz :D tymbardziej ze ostatnio w ogóle nie maluje paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Te chusteczki opanowały blogosferę - wszędzie je widzę! :-) Rzeczywiście dobry patent na wyjazdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no tak :P. Szkoda tylko, że średnio zmywają :(.

      Usuń
  5. Sporo o nich słyszałam, jednak z tego co o nich czytam, to się raczej nie umywają do tych Nail Nu!, które były w listopadowym Shinyboxie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwi mnie to :P. Ja z kolei nie miałam tych drugich :).

      Usuń
  6. Jakie ładne stopki! 😍
    Moja bratowa tak gotuje ze nie da sie nie jesc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nabijaj się z moich stópek :P.

      Moja mama też bardzo dobrze gotuje o! :P. Ale ja jakoś zawsze w święta nie jem wybitnie dużo :P.

      Usuń
  7. Moja mama czasem tego używa, siostra też.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam ich i przyznam się,że mnie nie kuszą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym ich nie dostała to też raczej bym się na nie nie skusiła :). Napiszę Ci jutro wieczorem :). Jeszcze jestem w domu rodzinnym i dopiero jutro wracam do Warszawy :).

      Usuń
  9. Fajna opcja na podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli taki produkt od biedy :P Faktycznie, plus taki, że nie trzeba ze sobą ciągnąć zmywacza. Ale chyba bardziej się opłaca kupić zmywacz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :). Da się bez niego żyć :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...