środa, 17 grudnia 2014

Kosmetyczne nowości

Witajcie Kochane! Jeśli odwiedzacie mój profil na Instagramie to wczoraj mogłyście zauważyć tajemniczą przesyłkę, której zawartość miałam właśnie dzisiaj Wam pokazać. Jest to paczka od Madzi z bloga Curly-stuff-by-owca. Pozdrawiam Cię cieplutko! 
Owieczka jak nikt inny w 10000% trafia w mój gust i każda paczka od nie j poprawia mi humor na najbliższe parę dni. 

Nie będę Was już zanudzać, tylko pokażę cudeńka, które Madzia mi podarowała. 

Zaczynamy!

Od dłuższego czau byłam niesamowicie ciekawa kremów do rąk firmy Eos. Ciekawa jestem jak się spiszą. Do tego jeszcze najnowsze jajeczka. Mam podstawową wersje Honeysuckle Honeydew i jestem naprawdę zadowolona. Może i nie nawilża w jakiś świetny sposób, ale i te moje usta nie są wymagające.

W tej paletce zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Zawiera dwa błyszczyki, dwa róże do policzków i dziewięć cieni do powiek. Zdjęcie co prawda w pełni nie oddaje kolorów, ale uwierzcie mi na słowo. Są naprawdę piękne. Do tego ma niesamowicie solidne opakowanie. W sam raz dla dziewczyny takiej jak ja, której wszystko wypada z rąk.

Znalazłam jeszcze taką paletkę czterech kolorów. W sam raz na dzienny makijaż. Bardzo się z niej cieszę, ponieważ z racji moich wyjazdów do domu zaoszczędzę sporo miejsca. Nie będę musiała już zabierać swojej palety z ponad dwudziestoma cieniami. Ufff :).

Madzia zatroszczyła się również bym miała zapas tuszy to rzęs. Szczerze mówiąc nie wiem kiedy je zużyję :P.  Wśród nich znalazł się również kultowy...

Cover Girl Lash Blast Volume! :D  Szczerze mówiąc pokładam w nim ogromne nadzieje.

Nawet nie przypuszczałam, że Beauty Blender jest taki malutki. Wiem, że powiększa się po zamoczeniu, ale taki jest przeuroczy! Do tego Madzia dorzuciła mi szczotę Tangle Teezer.


W paczce znalazłam również piękną, matową szminkę w kolorze Cappucino. Zdecydowanie mój odcień.


Dzięki Madzi jestem posiadaczką czytnika Kindle. Pomimo tego, że uwielbiam książki w wersji papierowej to moje torebki  i ramię już nie. Zawsze mam wypchaną po brzegi torbę, a przy tym gdzie praktycznie cały dzień jestem poza domem jest to dość uciążliwe. Kindle jest idealny do tego, bym mniej zaczęła nosić w torbie. Nie oznacza to, że już na zawsze zrezygnowałam z tradycyjnych książek. Co to to nie! :) 

Poza tym Madzia postarała się bym nie zapomniała o książkach, które mają kartki.


Już się nie mogę doczekać ich przeczytania. Teraz co prawda kuleję z czytaniem, ale z pewnością po sesji się to zmieni. 

Do tego na umilenie ponurych, długich, zimowych wieczorów dorzuciła herbatki:


I jak się Wam podoba? 

Powiedzcie mi, jaką recenzję chcecie zobaczyć jako pierwszą. 

Pozdrawiam Was cieplutko! :*

27 komentarzy:

  1. O.o Zbieram szczękę :D Nawet nie wiedziałam, że Eos ma balsamy do dłoni :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie zadowolone i to najwazniejsze :D
    Ja bym chciala zdjecia rzes z kazdym tuszem ;>

    Pozdrawiam i na zdrowie :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się w końcu przekonam do zrobienia zdjęć moim rzęsom to będzie :). Poza tym wiszę Tobie zdjęcie moich piórek :P.

      Usuń
    2. no wlasnie mami :P czekam i czekam :P

      Usuń
  3. Oo ile nowości! I eos i beauty blender i kindle! Ale świetne rzeczy dostałaś! Pozazdrościć :) Miłego użytkowania ich ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna przesyłka. Nie wiedziałam nawet, że Eos to nie tylko balsamy do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mają jeszcze m. in pianki do golenia, lotiony do rąk :).

      Usuń
  5. Rewelacyjna przesylka! Wszystko bym przygarnela ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :). Nie dziwię Ci się. Jest przecudna :).

      Usuń
  6. Ojej jaka super przesyłka, sama bym nie pogardziła Eosami i tuszem z Cover Girl, chociaż sama mam je w domu i właśnie ich sobie używam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tusz Cover Girl będę używać dopiero pierwszy raz :P. Ale Eosy za to kocham nad życie :).

      Usuń
    2. czekam na zdjecia z Cover Girl na rzesach ;>

      Usuń
    3. Będzie ciężko, bo nie mam czy :P.

      Usuń
  7. fajnie :) najfajniejsze te kremiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać, aż zacznę je używać :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...