niedziela, 21 grudnia 2014

Przesyłka od Born Pretty Store

Witajcie! Ten tydzień wyjątkowo jest pod znakiem paczek. Tym razem, jak możecie zobaczyć po tytule przyszła do mnie paczka ze sklepu Born Pretty Store. W tym poście przedstawię Wam to co wybrałam. Natomiast w kolejnym zrobię swatche paletki różu. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :).



Niestety paletka uległa lekkiemu zniszczeniu. Całe szczęście, że przepadł tylko jeden róż. Uff :)


 Nigdy nie miałam na sobie sztucznych rzęs, więc w końcu postanowiłam się  na jakieś skusić. Zobaczymy co z tego wyniknie.


Swoją szczoteczkę do brwi mam z paletki NYX. Jest dość mała, więc niezbyt poręczna i często mi wypada. Dlatego wybrałam większą wersję. Na pierwszy rzut oka jest naprawdę solidnie wykonana. Zobaczymy na ile mi posłuży. 

I jak Wam się podoba? 

Ściskam Was cieplutko! Do usłyszenia :*.

10 komentarzy:

  1. A ja czekam na paczkę z BPS i czekam..;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze.. A ile już? Może gdzieś ją urząd celny ma... :(

      Usuń
  2. Ale soczyste róże - używałabym chyba całe życie taką ilość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też żałuję, bo był to naprawdę fajny kolor :). Ale mam jeszcze 9 innych :P.

      Usuń
  4. Szkoda, że nie przetrwał ten kolorek :// ale widzę że reszta jest całkiem fajna :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też załuję, ale mam multum pozostałych :D.

      Usuń
  5. Fajna paletka, szkoda tylko, że się uszkodziła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale klika okruszków zostało, więc użyję z parę razy go :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...