czwartek, 29 stycznia 2015

Ostatnie zakupy

Witajcie! Od dłuższego czasu staram się zużywać swoje zapasy. Przyznam szczerze, że nawet dobrze mi to idzie. Jednak przy okazji tego, że moja koleżanka robiła zamówienie w sklepie kosmetykizameryki.pl postanowiłam się na coś skusić.

Kupiłam:


Postanowiłam sobie, że w roku 2015 skupię się głównie na moich włosach. Mam już jedną masę, właśnie tę klasyczną. Jestem zadowolona, ale jest u mnie średnio wydajna. Dlatego uzupełniła zapasy. Poza tym były w promocji. Więc wiecie.. :P


Wieki nie używałam zalotki i zachciało mi się do niej wrócić z racji tego, że moje rzęsy dalekie są od ideału. Na sam początek wybrałam tańszą wersję. Zainwestuję w coś droższego jeśli na stałe wejdzie do mojej kosmetyczki.


Miałam już wersję z witaminą A i E, o której pisałam TUTAJ. Niestety, ta wersja po pierwszym użyciu zdecydowanie mi nie przypadła do gustu. Dam mu kolejną szansę, zobaczymy co z tego wyjdzie.


Zwykły krem Bambino z tlenkiem cynku zawsze ratuje moją skórę w kryzysowych sytuacjach. Pisałam o niem w TYM poście. Moja cera woła o pomstę do nieba, więc mnie uratuje. Dodam do niego olej tamanu, zobaczymy jak będzie wtedy działać. 


W nadziei, że niedługo będę mogła znowu malować paznokcie skusiłam się na kolejnego Essie'aka.

26 komentarzy:

  1. Ooo przypomniałaś mi, że muszę zalotkę kupić ;) Ciągle zapominam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim ją kupiłam miałam tak samo :P.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A widzisz :P. Jeszcze muszę kupić maskę Kallos. Moja już powoli mi się kończy, a używam jej jak odżywki :).

      Usuń
  3. Jakie cudowności do włosów !! :))
    Ja tak samo ostatnio miałam z zalotką :D Mówie, a kupie wreszcie bo tak od dawien dawna planowałam i co ? :D Lezy nieużywana :P To znaczy sięgnęłam po nią aż raz ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Chcę w końcu zadbać o nie tak jak należy :). Do tego powracam do swojego naturalnego, więc wiesz :). Hehe. Właśnie dlatego kupiłam najtańszą :). Bo nie chciałam tracić pieniędzy :).

      Usuń
  4. sama mam problem ze zbyt obszernymi zapasami, a najgorsze jest to, że nowych kosmetyków wciąż tylko przybywa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co masz na myśli :). U mnie ogólnie coraz mniej jest w zapasach, co mnie bardzo cieszy :). Ale śmieszne jest to, jak wchodzę do sklepów, oglądam co bym chciała i jak już myślę wezmę, to sobie przypominam, że miałam tego nie robić. I nie kupuję :D.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja również, ale wersję klasyczną. Wersja z aloesem jest kiepska ;/.

      Usuń
  6. za zalotkami jestem przeciw natomiast milego uzytkowania innych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją używam od wielkiego dzwonu, zauważyłam po niej wypadanie rzęs..

      Usuń
  7. dokładnie mam tak samo z kremem bambino, czasem ratuje zycie

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżby magnetyczny Essiak? ;> Daj znać jak będzie się sprawował :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :). Dam znać za jakiś czas :p.

      Usuń
  9. Nigdy nie robiłam zakupów w owym sklepie, choć nie raz przeglądałam ich ofertę. Czas na coś się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać koniecznie czy coś kupiłaś :).

      Usuń
  10. Muszę kiedyś coś zamówić, przez kosmetykizameryki. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamów :). Mają naprawdę fajne rzeczy :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...