niedziela, 15 lutego 2015

Noworocze spotkanie blogerek urodowych - relacja

Witajcie Kochani! Przez ostatnie dwa tygodnie praca tam mnie pochłonęła, że zupełnie nie mam na nic czasu. Jednak jestem mega zadowolona i wiem, że to właśnie chcę robić. Niestety dopiero teraz pisze notkę na temat spotkania blogerek, które dane mi było organizować razem z Eweliną z bloga Donna la vita. Spotkanie blogerek odbyło się dokładnie 24 stycznia w Restauracji Niebanalnej. Nie wiem jak Wy ale ja bardzo lubię takie spotkania. Nie ze względu na upominki, ale na możliwość spotkania innych dziewczyn, które się na co dzień czyta.  

Całemu spotkaniu towarzyszyła wesoła atmosfera i rozmowy dosłownie na każdy temat :D. Po cichu liczę, że na jednym spotkaniu się nie skończy. Dziewczyny są naprawdę świetne! :)

 Kilka zdjęć, wykonanych przez Ewelinę: 







Małe upominki, które otrzymałam: 


W spotkaniu uczestniczyły: 

Ewelina => http://www.donnalavita.pl/ 


 
 
 
 
Agnieszka => www.rytmklawiatury.pl
Kamila i Daria => http://kreatorniazmian.pl/ 


Sponsorami upominków byli: 


I jak Wam się podoba? Lubicie takie spotkania? 

Pozdrawiam Was cieplutko :*.

23 komentarze:

  1. Tego mi tutaj brakuje, chyba ze mam za mało info, a chciałabym spotkać polskie blogerki i poznać ludzi :) zazdroszczę! :)
    Fajne upominki :) jak tusz z Maybelline? Widzialam go u nas. I to masło kakaowe? Tez nieraz sie czaję na te produkty :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia może poszukaj na jakiś forach? Może tam coś będzie :). Z masła jestem bardzo zadowolona :). Co prawda używam go jakieś 2,5 tygodnia, ale i tak skradł moje serducho :). A za tusz to mnie ukatrupisz :P. Bo dzięki Tobie mam ich tak dużo, że go trzymam jak resztę zużyję :P.

      Usuń
    2. Więc pewnie Ty go wcześniej sobie kupisz i zaczniesz używać niż ja :P.

      Usuń
    3. Nie ukatrupie :P ja tez mam duzo tuszy i nie zamierzam na razie upowac :) musze wykorzystac te, co mam :/

      Usuń
    4. Uff :). Ja muszę przejrzeć te swoje i zobaczyć, które już w ogóle się nie nadają do użycia..

      Usuń
  2. Ja w tej restauracji byłam na spotkaniu w grudniu, bardzo fajne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że spotkanie całkiem sympatyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego typu spotkania są super, po waszych buziach widać że bawiłyście się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! :) Miło jest poznać inne blogerki :).

      Usuń
  5. polecam produkty palmer'sa z całego serducha są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią z nich skorzystam :). Używam od krótszego czasu balsam do ciała Q10 i jest mega! :)

      Usuń
  6. super, że sponsorzy wreszcie przejrzeli na oczy i nie daja stu tysiecy kosmetyków, tylko kilka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy mierzy ludzi swoją miarą. Dla mnie takie spotkania to przede wszystkim możliwość spotkania nowych ludzi/ blogerek, które się czyta :).

      Usuń
  7. Świetne są takie spotkania :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post!
    www.amelieatelier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne spotkanie :) Bardzo takie lubię, choć byłam tylko raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje drugie i dokładnie tak. Takie spotkania są bardzo fajnie :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...