wtorek, 3 marca 2015

Kilka nowości

Witajcie! Piękne wiem, że post miał się ukazać w niedzielę, a wczoraj napisałam, ze w poniedziałek. Niestety jestem w trakcie przeprowadzki i nie chciałam pisać na przysłowiowe "odwal". Co prawda jeszcze trochę pracy jest przede mną, jednak jak każdy inny potrzebuję trochę odpoczynku. W piątek przyszła do mnie paczka od Madzi. Od dłuższego czasu wymieniamy się z Madzią paczuszkami, w których przesyłamy rzeczy, które nie są dostępne tam gdzie mieszkamy. Mamy również swoje "zachcianki", jeśli coś lubimy/ chcemy wypróbować, a  tego u nas nie ma. Uważam, że jest to bardzo fajna sprawa, która przede wszystkim daje możliwość przetestowania ciekawych kosmetyków i nie tylko.

Większa część z Was widząc zdjęcie na fb i Instagramie pomyślała o recenzji szamponu w kostce. Jednak nie tym razem. Ale od następnego tygodnia zacznę go używać, więc za miesiąc pojawi się jego recenzja. W dzisiejszym poście przeczytacie o zawartości paczki, jaką otrzymałam od Madzi.W większości będą to zdjęcia, więc nie naczytacie się zbyt dużo.


Uwielbiam je! Nie wiem jak Wy, ale ja mam istnego fioła na punkcie masła orzechowego, a one są idealne. Do tego biją na głowę Kit Katy. Zdecydowanie polecam.


W przedostatniej paczce Madzia przesłała mi sporo herbat, w tym właśnie Yogi. Od pierwszego spróbowania stwierdziłam, że są idealne. Od jakiś pół roku powoli przestawiam się na herbaty, bez herbaty. Mam na myśli wszelakie napary. A te idealnie się w to wpisują :).










Ostatnio coraz więcej słyszę o szkodliwości aluminium w antyperspirantach, dlatego postanowiłam, że jak tylko zużyję swoją wysłużoną kulkę z Nivea, to od razu przerzucę się na te, które aluminium nie zawierają i tutaj z pomocą przyszła mi Madzia. Dziękuję! :* Nie mogę się doczekać testów szamponu w kostce. Od dawna chciałam go przetestować :).




Nawet nie wiecie jak się u ucieszyłam jak zobaczyłam cienie Urban Decay :D.


Od dłuższego czasu chciałam zacząć używać rozświetlacz no i i mam. ciekawa jestem jak się spiszę i czy sobie krzywdy nim nie zrobię.

I jak się Wam podoba paczka od Madzi?
Piękna jeszcze raz dziękuję!

Pozdrawiam Was cieplutko!

12 komentarzy:

  1. Ja tez myślałam, ze o szampon chodzi i byłam w szoku ze to juz :P a to cała prezentacja :D mam nadzieje ze bedziesz zadowolona z wszystkiego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, nie, nie :P. Na recenzję szamponu trochę jeszcze poczekasz Moja Droga :D. Baa jestem :P. A mój G. do tego jeszcze cieszy się jak dziecko z herbatek i się tylko pyta "Monia, mogę Yogi? :D

      Usuń
  2. Kocham reese's! Niesamowicie żałuję, że nigdzie w RP nie można ich dostać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! To jest mój smak dzieciństwa i w PL posiłkuję się kit Katem, ale to nie to samo :(.

      Usuń
  3. O same ciekawe produkty, jak to fajnie tak sobie na wzajem pomoc :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :). Takie wymianki z inną osobą są mega fajne :).

      Usuń
  4. ciekawe nowości, fajnie, że masz możliwość takich wymianek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatka też się cieszę zwłaszcza, że część z nich jest naturalna, a takie w PL kosztują fortunę;/.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się z niej cieszę:).

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. kuję :). Szczerze mówiąc nie mogłam w to uwierzyć, jak zobaczyłam je w pudełku :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...