środa, 22 kwietnia 2015

Mały haul z Babuszką Agafią

Witajcie! Co u Was słychać? Ja właśnie wróciłam z kilkudniowej delegacji i dosłownie padam na twarz. Nie wiem czy pamiętacie,  ale ostatnio notorycznie marudziłam na temat tego, że chciałabym w końcu przetestować rosyjskie kosmetyki. W tamtym tygodniu zupełnie przypadkiem zauważyłam na facebook' u wpis sklepu Skarby Syberii o ich 50% przecenach. Szkoda było z tego nie skorzystać. Zamówiłam kilka rzeczy, które zobaczycie poniżej.


O maskach Babuszki Agafii słyszałam bardzo wiele dobrych słów. Ja się skusiłam na łopianową i osławioną drożdżową.


Zdecydowanie postawiłam na pielęgnację włosów. Do masek powyżej dobrałam jeszcze szampony do włosów: Odżywczy Receptury Babci Agafii i Tradycyjny Syberyjski nr 2 na brzozie.

 
Zaciekawiła mnie biała glinka anapska. Ostatnio jak już robię maseczkę, to staram się wykonywać je właśnie z glinek czy alg. Algi mi się skończyły, więc zdecydowałam się na tą. Do tego wybrałam jeszcze ekspresową maseczkę do twarzy  - odświeżającą. Zobaczymy jak się spiszą.


Do koszyka dorzuciłam jeszcze krem do rąk z organicznym olejem cedrowym.  Jestem ciekawa zapachu, ale krem jest dobrze zabezpieczony, a ja jeszcze nie zacznę go używać, więc wolałabym by był bardziej świeży.

Już nie mogę doczekać się testowania!
Dajcie mi znać czy miałyście coś z tych drobiazgów, które wybrałam.
Pozdrawiam Was Cieplutko!

3 komentarze:

  1. A do Ameryki wysyłają z tej strony? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że wszytsko siędobrze sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja też właśnie zamówiłam sporo rosyjskich kosmetyków. Też dokładnie 7, ale zupełnie inne. Maskę Agafii jajeczną, złotą maskę ajurwedyjską, organiczny krem do ciała, balsam do włosów aktywator wzrostu, nawilżające masło do ciała, cukrowy skrub i francuskie mleczko :) dziś mam dostać przesyłkę, już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...