poniedziałek, 11 maja 2015

Zakupy z Rossmanna

Witajcie! Pewnie większa część z Was już śpi, więc przeczytacie, a raczej zobaczycie ten post jutro przy śniadaniu. Jak większa część dziewczyn, także skorzystałam z przecen w Rossmannie. Za tusze się w ogóle nie zabierałam - mam spory ich zapas. Tak samo jak z lakierami do paznokci (bo w tym przypadku bardziej poszukuję odżywki) jak również cieniami do powiek. Zaszalałam natomiast z pomadkami ochronnymi. Praca w klimatyzowanym biurze, nieźle daje się we znaki moim wargom, dlatego też pomadki schodzą u mnie w tempie ekspresowym.


Ostatnio planowałam odejść od czarnych eyelinerów. Te były naprawdę tanie i na oczach prezentują się naprawdę dobrze. Lubię je z brązowymi cieniami.


Zwyczajne uzupełnienie zapasów. Poprzedni swój żel zamówiłam w sklepie internetowym. Pisałam o nim TUTAJ. Powoli mi się kończy, a jakoś nie chcę zamieniać go na żadne inny.


Tej konturówki używam razem z szminką MAC Plamful, jednak solo  spisuje się również fajnie do tego była za 3 zł :D.


Dużo dobrego słyszałam o szminkach Rimmel od Kate. W końcu postanowiłam to wypróbować i skupiłam się na odcieniu Undressed,, który moim zdaniem jest idealny na co dzień jak również do biura, a właśnie na takiej i zależało.


Tutaj zdecydowanie poległam. Od ostatnich kilku miesięcy mam straszliwą fazę właśnie na pomadki ochronne. Nie ma dnia bym kilkanaście razy nie smarowała ust. Rumiankową kupiłam na rzęsy. Alterrę z granatem z czystej ciekawości, tak samo jak Issanę i Carmex. Za Carmexami średnio przepadam, ale jakoś mam w zwyczaju, że kupuję każdy ich nowy smak. Natomiast masełka Nivea chciałam przetestować od dłuższego czasu, kosztowało 5 zł, więc szkoda było nie wziąć.

Chcę jeszcze kupić odżywkę do paznokci Bielendy, niestety nie widziałam jej ani w Łomży, ani w  Rossmannie na Sadybie. Wiecie gdzie mogę ją znaleźć?

Ciekawa jestem na co Wy skusiłyście się podczas promocji?

Dobranoc! :*

31 komentarzy:

  1. swetne zakupy , zazdroszcze wam tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Ja tez się z niej cieszę, chociaż z roku na rok kupuję coraz mniej :P.

      Usuń
  2. mialam Cie prosic o ten ciemno-niebieski eyeliner, ale stwierdzilam, ze i tak nie uzywam zbyt czesto to nie ma sensu. pokaz go na oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna było mówić! Wyślę Ci jakoś w prywatnej wiadomości, chociaż wątpię by było coś wdać moim aparatem :P.

      Usuń
  3. Świetne zakupy, ja też właśnie na blogu pokazałam moje ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakupy, też mam ten żel z sally hansen ale nie polubiłam go na ty;e aby kupić ponownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to mnie zaskoczyłaś, ale każdy ma inny gust i organizm :).

      Usuń
  5. nie wiedziałam, że na pomadki też była promocja :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zupełnie przypadkowo dowiedziałam :). Z blogów dziewczyn :).

      Usuń
  6. Ja też obkupiłam się w pomadki ochronne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. na czym robisz zdjęcia, chodzi mi o to tło- panterka :) ?

    OdpowiedzUsuń
  8. też kupiłam ten żel do skórek, ale jesZcze go nie sprawdzałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie będzie to już drugie opakowanie :).

      Usuń
  9. wow ale zaszalałaś z produktami do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda było nie kupić jak były po 3 zł :P.

      Usuń
  10. Super :) pielegnacja ust to podstawa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Zwłaszcza jak ma się na co dzień do czynienia z klimatyzacją :).

      Usuń
  11. Jesteś z Łomży? Oo moje kochane rejony - Podlasie i Mazury :) Też kupiłam ten preparat do skórek ;) I udało mi się zakupić odżywkę z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :). Oo często bywasz w moich stronach?

      Co do Bielendy to w końcu dorwałam odżywkę z perłą w Naturze :P.

      Usuń
  12. Uwielbiam ten żel do skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje za odwiedziny oraz za gratulacje! mnie tez zachwycila zawartosc pudeleczka! Sama prowadzisz swietny blog! z przyjemnoscia poobserwuje twoj rozwoj! Wieeeccc zostawiam obs

    OdpowiedzUsuń
  14. ja odżywkę Bielendy kupiłam w Wispolu, ale chyba te sklepy są tylko na Podkarpaciu ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja na tej promocji wydałam za dużo i teraz muszę oszczędzać :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezłe zakupy!

    Też mam fazę na pomadki ochronne. :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...