sobota, 8 sierpnia 2015

DressLink i moja Wish List

Witajcie! Ostatnio otrzymałam wiadomość odnośnie współpracy ze stroną dresslink. Co prawda nie jest to żadna nowość i sporo dziewczyn zdecydowało się na taką współpracę czy też zakupy w tym sklepie. Sama postanowiłam przekonać się na własnej skórze jak tak naprawdę wygląda. Na samym początku zamówiłam naszyjniki,ale pokażę je dopiero jak do mnie przyjdą. 
 
 
Co prawda za oknem świeci słońce i temperatura osiąga rekordowe wyniki, to powoli zaczynam myśleć o nadchodzącej jesieni. Może to zabrzmi dziwne, ale niestety nie lubię jak jest tak gorąco. Lubię umiarkowane temperatury, chociaż przyznam, że każda pora roku jest magiczna i odkąd pamiętam nigdy nie potrafiłam wskazać jaką lubię najbardziej. W nawiązaniu do jesieni, dzisiaj na blogu zobaczycie ubrania, które widziałabym u siebie w szafie właśnie na te porę roku. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam połączenie włosów blond z czerwienią - oczywiście czy to postaci ubrań czy lakieru do paznokci lub szminki. Powyższy sweter znajdziecie Znajdziecie go pod TYM linkiem. Natomiast beżowy kardigan moim zdaniem będzie dobry zarówno na jesień jak również w czasie wiosny. Znajdziecie go TUTAJ. Bardzo lubię klasyczne, proste swetry. Jak zauważyłyście preferuję beżowe, naturalne odcienie. Trzeci sweter znajdziecie klikając TUTAJ. Mam podobnie jeśli chodzi o kardigany. Na co dzień ubieram się w proste rzeczy, a właśnie taki sweter w połączeniu z czarną / białą bluzką i ciekawym naszyjnikiem wygląda naprawdę ciekawie. Znajdziecie go  TUTAJ.
 
 
 
 
Zawsze jak zaglądam do stacjonarnych sklepów i widzę cenę naszyjników oscylującą między 40 - 60 zł od razu rezygnuję. W takiej cenie mogę sobie kupić ładną bluzkę. Te natomiast są za maksymalnie 20 zł. Więc czemu nie skorzystać. A tak jak powiedziałam fajnie ożywiają prosty strój. 

Co myślicie o tego typu sklepach? 

Pozdrawiam Was Cieplutko!

3 komentarze:

  1. poklikane. Wzorzysta narzutka mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje!
    Klikniesz u mnie? Ja klikne u Ciebie!
    http://zmianoo99.blogspot.com/2015/07/kolejna-wishlista-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  3. super asortyment :)
    poklikałam uczciwie ;)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...