niedziela, 23 sierpnia 2015

Gdzie się podziewam?

Kochani od jakiegoś czasu otrzymuję od Was wiadomości z zapytaniem, czy zaprzestałam blogowania. Odpowiadając na każdą wiadomość z osobna pisze to co przeczytacie w dzisiejszym poście. Zachęcam do lektury. 

Początek roku zaczął się dla mnie naprawdę intensywnie. Wtedy zaczęłam swoją "pierwszą poważną pracę" w międzynarodowej korporacji. Pracując na cały etat, zostając po godzinie, jak również przynosząc pracę do domu ciężko było mi połączyć to z dziennymi studiami. Aczkolwiek jakoś dałam radę. Dlatego też tak rzadko pisałam na blogu. Zawsze obiecywałam to, iż będę więcej pisać. Koniec końców miesiąc "zamykałam" raptem z 4 postami. Trochę słabo.. Miesiąc temu zmieniłam pracę, aczkolwiek nadal pozostał temat magisterki (którą muszę złożyć do dziekanatu pod koniec września) i jednej bardzo trudnej poprawki u dość "specyficznej" osoby. Więc tak naprawdę mam napięty harmonogram do 30.09. W życiu każdego z nas zawsze pojawia się moment, w którym musi postawić sobie priorytety. Dlatego teraz skupiam się głównie na tych dwóch rzeczach. Z pewnością 1.10 powrócę do blogosfery z podwójną siłą :).

Nie chcę obiecywać, że wpisy będą się pojawiały (nawet ten raz w tygodniu) aczkolwiek postaram się do tego czasu dodać kilka wpisów, które już od dawna za mną "chodzą". A Was proszę o wyrozumiałość dla mojej osoby i bloga, którego prowadzę. 
Pozdrawiam Was cieplutko :*.

7 komentarzy:

  1. Wiadomo, że są sprawy ważne i ważniejsze. Grunt, że za niedługo do Nas wrócisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w poprawianiu magisterki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magisterke dopiero piszę i nie muszę jej poprawiać :P. Poprawkę mam z normalnego przedmiotu :)

      Usuń
  3. Czekamy w takim razie :). Załatw na spokojnie, co masz do załatwienia i bloguj dalej ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie pozałatwiaj wszystko co ważne :) Trzymam kciuki, bo przechodzę właśnie przez podobne sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana powodzenia! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki! <3 :* powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...