środa, 2 września 2015

Moja pierwsza paczka z DressLink

Witajcie! Wiem, że miało mnie nie być do końca września, ale nie wytrzymałam... Musiałam napisać post. Za bardzo ciągnie mnie do blogosfery.  Dzisiaj przychodzę do Was z przesyłką, jaką otrzymałam od sklepu DressLink.

Przyznam, że miałam nie lada zagwozdkę co  wybrać i na jaki rozmiar postawić. Na sam początek stwierdziłam, że zamówię głównie naszyjniki, na punkcie których ostatnio mam małą obsesję. Z góry chcę Was przeprosić za jakość zdjęć. Pracuję nad zmianą sprzętu, ale na chwilę obecną muszę sobie radzić tym co mam :).
http://www.dresslink.com/punk-vintage-rhinestone-twist-biker-chain-choker-bib-necklace-p-1059.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia534
Tego byłam ciekawa najbardziej i jednocześnie obawiałam się jego długości. Myślałam, że mogę go w ogóle nie zapiąć. Całe szczęście mile się zaskoczyłam. Widzę już stylizacje właśnie z nim. Dokłądnie zobaczycie go  TUTAJ.
http://www.dresslink.com/stylish-personalized-black-geometric-shape-choker-disposition-bib-necklace-p-11162.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia534
Z tego niestety jestem zadowolona najmniej, aczkolwiek ma ten plus, że jest dłuższy od swojego poprzednika. Zobaczycie go  TUTAJ . Martwię się trochę o jego wykonanie (tak wiem, cudów nie będzie), ponieważ jest na takiej żyłce. Ale może go nie urwę.
http://www.dresslink.com/hot-fashion-new-design-retro-style-colorful-rhinestone-flower-choker-necklace-p-19060.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia534
Chyba najlepiej wykonany naszyjnik z tych wszystkich, które wybrałam. Bliżej możecie się mu przyjrzeć TUTAJ . Moim zdaniem nadaje się do codziennej stylizacji jak również do eleganckiej prostej sukienki.
http://www.dresslink.com/stylish-ladies-women-casual-open-neck-long-sleeve-striped-basic-coat-jacket-autumn-spring-p-28436.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia534
Do tego sweterka mam mieszane uczucia (pomińmy kwestię, ze nie pasuje do niego mój tank - top). Jak z naszyjników byłam zadowolona to  TUTAJ  nie wiem. Dlaczego? Rozmiar jest w porządku, jak również fason. Niestety strasznie kłuje. Zastanawiam się jak temu zaradzić. Macie może jakieś pomysły?

Przyznam szczerze, że jestem naprawdę mile zaskoczona. Miałam naprawdę czarne myśli w związku z paczką. Całe szczęście się nie sprawdziły :).

14 komentarzy:

  1. poklikane. Sweterek ładny, szkoda że kłujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten trzeci naszyjnik naprawdę śliczny :) A ten czarny geometryczny mam taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne naszyjniki ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie jestem naszyjnikowa, ale ten ostatni mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja stwierdzam, że ostatni naszyjnik jest piękny ;) A jeśli chodzi o sweterek, to może zamocz z dużą ilością płynu do zmiękczania tkanin? Sama nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni naszyjnik najbardziej mi się spodobał :]

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...