niedziela, 25 października 2015

Kilka nowości w mojej kosmetyczce

Witajcie! Jak zaczynałam swoją przygodę z blogowaniem, namiętnie publikowałam posty dotyczące nowych zakupów. Z tego co pamiętam dawno już nie było tego typu notki u mnie na blogu. Prawdopodobnie przez to, że większa część moich kosmetyków pochodzi w tzw. wymianek z Madzią
Prawdopodobnie większość z nas (zdecydowanie należę do tego grona osób) o wiele bardziej dba o skórę podczas jesienno - zimowego okresu. Do tego jak już wiecie, coraz częściej kupuję kosmetyki naturalne. Stąd też poniższy haul. Produktami Was nie zaskoczę, bo zapewne je znacie. Ja natomiast jestem trochę w tyle z nimi, z racji zużywania moich zapasów.


Wiele dobrego słyszałam o tymiankowym żelu do mycia twarzy z firmy Sylveco. Przyznam szczerze, ze zapach jest specyficzny, ale po stosowaniu na twarz czarnego mydła nic już mnie nie odstraszy :). Od dłuższego czasu chciałam zastosować kwasy. Nie wiedziałam tylko jaki. Wiadomo, latem niekoniecznie można je stosować. Z pomocą przyszła mi Nissiax, dzięki  której poznałam kwas azelainowy. Na dobry początek wystarczy. Po jego zużyciu mam w planach jego zakup w półproduktach.


Pamiętam jak ponad rok temu było wielkie BUM na masło do ust Nuxe. Planowałam go wtedy kupić, ale bardzo było mi nie po drodze. Ostatnio natomiast szukałam dobrego i bardzo odżywczego balsamu do ust, więc zdecydowałam się na niego.


Do zakupu tej odzywki nieświadomie zachęciła mnie Madzia, gdy sama mnie o nią poprosiła. Używałam jej dopiero dwa razy, ale włosy po niej są o wiele lepsze niż po maskach od Babuszki Agafii. Wszystko to w cenie 5 zł :D.

Mój poprzedni korektor sięgnął dna, więc tym razem postawiłam na słynny Camouflage z Catrice - też już jest w użyciu i jak do tej pory spisuje się naprawdę dobrze. Z kolei konturówkę Essence kupiłam do testów. Sporo osób je zachwala i chciałam ją porównać z moimi ulubionymi kredkami z Golden Rose. Zobaczymy, które wygrają.


O tej odżywce też było głośno. Cudów się nie spodziewam, bardziej traktuję ją jako bazę pod tusz do rzęs. Z kolei zakup eyeliner'a z Wibo podyktowany był tym, ze jego poprzednik (ten sam kosmetyk) zaczął mi się już kruszyć. Kosztuje ok. 9 zł a wystarczył mi na ok 8 miesięcy, więc całkiem dobry wynik :).

To praktycznie byłoby na tyle. Zamówiłam sobie jeszcze dwa kosmetyki Put & Rub: otulające masło do ciała oraz balsam do ciała z tej samej serii. Osobiście preferuję masła, aczkolwiek chcę zrobić porównanie tego, który jest lepszy. 

I to byłoby na tyle :). Jestem ciekawa, które z Was miały te kosmetyki oraz też tego, jak się u Was sprawdziły. 

Pozdrawiam Was cieplutko!

16 komentarzy:

  1. miałam te rzeczy ;)
    kamuflaż jet super, acne derm nie podołał moim przebarwieniom, a żel sylveco odstawiłam, jakoś podrażniał

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej skłaniam się do żelu sylveco. Gdzie można go dostać stacjonarnie i w jakiej cenie?

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam odżywkę z Isany i niestety u mnie się nie sprawdziła:(

    OdpowiedzUsuń
  4. korektor Catrice jest bardzo fajny:) z twoich nowości miałam tylko odżywkę Eveline ale u mnie bardziej sprawdzała się jako baza pod tusz niż odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowości, lubię korektor catrice :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi ta odżywka z Isany przetłuszcza włosy, mam ją już kilka miesięcy i nie mogę jej wykończyć:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten żel z Sylveco. Ma cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, tak! Odzywka jest bosssska! nie moge sie doczekac drugiego opakowania <3 i na pewno bedzie o niej recenzja, bo jestem w zachwycie :) zainteresowalo mnie to serum... ;> daj znac, jak sie bedzie spisywac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odyzwka do wlosow, of course :) ale ta do rzes jako baza jest super, bardzo lubie :) rzesy sa rozdzielone i rozczesane, czy wydluzone, to nie wiem, ale na pewno fajnie sie prezentuja :)

      Usuń
  9. Ta Isana to jeden z moich ostatnich hitów. Na moich włosach działa cuda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego żelu z Sylveco :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam też żel z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...