poniedziałek, 19 października 2015

O szamponie, który w magiczny sposób rozczesuje włosy

Witajcie! Pewnie większość z Was już śpi, więc przeczytacie notkę do śniadania :) Powoli też się do tego zabieram, ale zanim to nastąpi napiszę parę słów o tym cudeńku. Odkąd powróciłam do swojego naturalnego koloru włosów, postanowiłam zmienić również ich pielęgnację. Od zawsze "biadoliłam" na temat tego jak bardzo chciałabym przetestować kosmetyki Babuszki Agafii. Zdecydowałam się postawić na ich produkty do włosów. I wiecie co? Nie żałuję. Na samym początku postawiłam na odżywczy szampon jajeczny. 


Od tego produktu skończyła się moja przygoda z drogeryjnymi szamponami. Fajne w nim jest to, że nawilża moje włosy do tego stopnia, iż mogę je rozczesać bez stosowania jakichkolwiek odżywek. Wierzcie mi, że przy naturalnych, jasnych blond włosach to nie lada wyczyn, ponieważ z reguły niemiłosiernie się kołtunią i naprawdę ciężko jest je rozczesać. I nie mówię tutaj o rozdwojonych końcówkach.  

Poniżej znajdziecie skład szamponu. Jak widzicie, jest naprawdę dobry.


Ciężko jest mi opisać jego zapach. Z jednej strony wyczuwam jajka, ale bardziej czuję zapach ciasta, które jest świeżo ugniatane. Mam nadzieję, że wiecie co mam na myśli. Oprócz lepszego rozczesywania moich kołtunków, zauważyłam również to, że są one niesamowicie miękkie. Przy czym nie obciążają struktury włosa. Mam włosy przetłuszczające się, natomiast ten szampon nie przyspiesza tego procesu.
kk

Według mnie jest naprawdę wydajny. Włosy myję codziennie, przy czym za każdym razie pod prysznicem nakładam i spłukuję go dwa razy. Biorąc pod uwag moje mycie włosów, wystarczył mi na ok. 3 miesiące . Normanie drogeryjny szampon miałam na 1,5 miesiąca. Opakowanie swobodnie pozwala na wydobycie kosmetyku do ostatniej kropli. Z tego co pamiętam zapłaciłam za niego ok. 10 zł, więc cena jest bardzo atrakcyjna. Mogłabym się przyczepić do dozownika, ponieważ czasami za dużo szamponu wypływało mi na rękę, ale byłoby to szukanie minusów na siłę. 

Moim zdaniem jest to kosmetyk naprawdę godny polecenia. Jeśli, tak jak ja - rozpoczynacie swoją przygodę z naturalnymi kosmetykami, zdecydowanie powinniście po niego sięgnąć. 

Pozdrawiam Was cieplutko.
Dobranoc i dzień dobry :*

10 komentarzy:

  1. Dla mnie najlepszy jest najzwyklejszy, prosty szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm chętnie bym mu się przyjrzała, bo ostatnio moje włosy przechodzą kryzys i też niemiłosiernie się plączą :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go ale zachęciłaś mnie do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy strasznie się plączą, chętnie wypróbuję ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię produkty Babuszki do włosów, polecam Ci szampon na kwiatowym propolisie,też jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak go spotkam to na pewno kupie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...