piątek, 6 listopada 2015

Bio - Pycnogenol: co to takiego?

Witajcie! Ostatnio częściej skupiam się na kwestiach zdrowotnych swojego organizmu - im bardziej jestem starsza, tym większą uwagę do tego przykładam. Może i to mało odkrywcze i powinnam to zrobić już dawno temu, ale lepiej późno niż wcale. Chciałam tylko podkreślić, że to co napisałam powyżej nie oznacza tego, że wcześniej w ogóle o moje zdrowie nie dbam.  
Często w okresie jesienno - zimowym częściej sięgamy po swego rodzaju suplementy. Osobiście raz na jakiś czas sięgam po skrzyp, ale nic poza tym.

Prawdopodobnie po tym wstępnie zdziwicie się, dlaczego zdecydowałam się przyjąć propozycję Pharma Nord. Szczerze mówiąc była to czysta ciekawość.



Pharma Nord jest jednym z największych europejskich producentów suplementów diety, produktów leczniczych oraz preparatów ziołowych. Firma ciągle się rozwija, produkując i sprzedając suplementy diety, których działanie zostało potwierdzone naukowo. Preparaty te charakteryzują się wysoka bio-dostępnością oraz bezpieczeństwem stosowania.


Osobiście zdecydowałam się tabletki Bio - Pycnogenol. Czym jest Pycnogenol? Jest to wyciąg z kory, francuskiej sosny śródziemnomorskiej (łac. Pinus pinaster). Pycnogenol zawiera również wiele kwasów owocowych, w tym kwas kawowy, kwas ferulowy, kwas galusowy, kwas kumarowy i kwasu wanilinowy. Zarówno bioflawonoidy i kwasy owocowe można znaleźć w wielu innych owocach i warzywach, ale nie w pojedynczej roślinie, i nie w tych samych proporcjach.

Poniżej znajdziecie skład oraz sposób dawkowania.


Jedno opakowanie zawiera 30 tabletek. Szczerze mówiąc miałam otrzymać dwumiesięczną suplementację (po takim czasie można zauważyć początkowe rezultaty), natomiast została mi wysłana dawka na miesiąc (dwa opakowania), ponieważ trzeba przyjmować tabletki dwa razy dziennie.  Recenzję opublikuję po miesiącu, aczkolwiek nie podziewam się dużych rezultatów. 

Pozdrawiam Was cieplutko :*.

2 komentarze:

  1. pierwszy raz słyszę o tym Bio-pycnogenolu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie potrafię być regularna :D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...