niedziela, 29 listopada 2015

Dobroci z Meet Beauty Conference

Witajcie! Ponad miesiąc temu brałam udział w pierwszej w Polsce konferencji dla blogerów i youtuberów urodowych. Wiem, wiem - sporo dni minęło już od tego wydarzenia, a  ja dopiero teraz przychodzę z wpisem na ten temat. Ostatnio wzięło mnie na małe wspominki. 

Ten post nie będzie zwykłą relacją z wydarzenia, ponieważ ku mojemu nieszczęściu nie mam zdjęć z niego ;/. Bardzo nad tym ubolewam, ale istotne dla mnie jest to, że wspomnienia w mojej głowie pozostaną na bardzo długo. M.in. dlatego, że w końcu miałam okazję poznać Anetę z bloga Annabelle-beauty, Ewelinę (Alleve) oraz Anię (Kolorowy-kraj). Była to też idealna okazja do ponownego spotkania z Beatą piszącą bloga (Rajskie Spa). Dziewczyny, jeśli czytacie mój wpis to z całego serducha chcę Wam podziękować za doborowe towarzystwo :). Mam nadzieję, że będziemy miały okazję ponownie się zobaczyć. 


Tego typu konferencja jest wydarzeniem, które daje idealną możliwość osobistego poznania osób, których blogi czytamy / kanały na YT oglądamy na co dzień. Jak również wymiany własnych doświadczeń. Wiem, że w przyszłości będzie więcej takich spotkań ( najbliższe - prawdopodobnie już na wiosnę) ,W mojej notatce bardziej skupię się na tym, by pokazać Wam jakie upominki organizatorzy oraz sponsorzy przeznaczyli dla nas :). 


Przyznam, że ciekawie wracało się do domu. Całe szczęście, że był to weekend, bo nie mam pojęcia jakbym dojechała, gdybym miała stać w korkach. Torby były naprawdę ciężkie.


Baz pod makijaż nie używam, ale w połowie grudnia mam imprezę świąteczną z pracy, więc wtedy też mam w planach ją użyć - by mieć nieskazitelny makijaż przez całą noc. Tusz czeka jeszcze w swojej kolejce, natomiast puder poszedł już w ruch i jest całkiem, całkiem. 


Podczas spotkania miałyśmy możliwość zbadania skóry naszej głowy. Po badaniu dobierano odpowiednie kosmetyki, które pomogą naszym włosom. Nie wiem jak Wy, ale ja ostatnio przez ogrzewanie cierpię na szybkie przetłuszczanie się włosów.  Z tego powodu otrzymałam szampon do codziennej pielęgnacji włosów tłustych. Zużyłam już pół butelki i  o dziwo jestem też z niego zadowolona (post wkrótce). Maska natomiast czeka na swoją kolej.



Pierre Rene obdarzyło nas błyszczykiem oraz tuszem do rzęs. Błyszczy to zupełnie nie mój kolor, ale za to mojej mamie z pewnością się spodoba :).


Henkel Polska podzieliła się produktami marki Fa, Schwarzkopf oraz Syoss. Z Syoss był jeszcze odświeżacz koloru, ale z racji tego, że od ponad roku nie maluję włosów, to oddałam go Beacie :).


Niestety stoisko Golden Rose nie do końca zachwycało. Z tego co wiem sporo dziewczyn narzekało na jakość obsługi. Niestety miałam okazję doświadczyć tego na własnej skórze. Jedna z Pań była w stosunku do nas bardzo roszczeniowa, ponadto traktowała uczestników jak osoby, które przyszły do niej tylko po to by wysępić kosmetyki. Co niestety jest bardzo krzywdzące. Na stoisku były dwie osoby, by nie było nieporozumień - druga Pani była przemiła i bardzo pomocna. Cieszę się, że udało mi się zdobyć ten złoty eyeliner, ponieważ szukałam go od dłuższego czasu - powiem Wam, że jest idealny.


Tutaj spotkała mnie największa niespodzianka, która zdecydowanie stoi na pierwszym miejscu upominków. Pamiętam jak dzień przed, przeczytałam na facebook'u wydarzenia o tym, iż każda z uczestniczek warsztatów Neonail otrzyma zestaw do domowego wykonywania manicure hybrydowego. Stwierdziłam, że nie uwierzę, póki tego nie zobaczę. Uważałam, że jest to za piękne by mogło być prawdziwe. Co ciekawe miałam od swojego chłopaka pod choinkę otrzymać tego typu zestaw. Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam, kiedy dostałam do ręki ten oto zestaw :). Jest genialny na sam początek. W grudniu będę chciała napisać oddzielny post o hybrydach, więc później przeczytacie o wiele więcej.


Semilac również miał swój wkład w konferencję. W paczkach otrzymałyśmy bazę, top oraz jeden kolor lakieru. Mi trafiła się brokatowa zieleń - niestety zupełnie nie w moim kolorze. 

Co myślicie o tego typu wydarzeniu? 

Pozdrawiam Was cieplutko i udanego poniedziałku!

22 komentarze:

  1. Też byłam i podobało mi się, przede wszystkim dlatego, że mogłam spotkać wiele blogerek, które znałam tylko "przez blog" ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jest to niesamowita okazja do poznania dziewczyn :).

      Usuń
  2. Również było miło mi Cię poznać "w realu" ;) obyśmy się spotkały na kolejnej edycji ;D
    Jedynie nie podobała mi się właśnie postawa pani z Golden Rose :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też po cichu na to liczę :). Również na to, że uda się nam spotkać na jakiejś kawie :).
      Dokładnie. Smutne trochę to było ;/.

      Usuń
  3. Strasznie chciałabym się wybrać na kolejne spotkanie <3

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj w zapisach jak się pojawią :). Z pewnością Ci się uda! :)

      Usuń
  4. Nigdy nie byłam na takim wydarzeniu, może kiedyś się to zmieni :) Fajne dobroci no i świetna sprawa z tym badaniem które można było zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować z zapisami i nie zrażać się, jeśli nie wybiorą naszej osoby :). Z pewnością będziesz na takim wydarzeniu :).

      Usuń
  5. Dawno nie byłam na takim spotkaniu :) zazdraszczanie pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle miło było Cię poznać i do zobaczenia na Blogowigilii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dokładnie :0. Fajnie, że wszystkie mogę przetestować :).

      Usuń
  8. Szkoda, że nie udało mi się Ciebie namierzyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję :(. Nie mamy szczęścia do spotkania się ;/.

      Usuń
  9. Zazdroszczę takiego spotkania :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I co sadzisz o produktach semical? Możesz polecić? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc lepiej się u mnie sprawdzają produkty NeoNail :). Dłużej się u mnie utrzymują.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...