środa, 23 grudnia 2015

Pierwsza w Polsce restauracja Hot Pot w Polsce

Witajcie! Dawno na swoim blogu nie poruszałam tematów, które związane byłyby z szeroko pojętym lifestylem. Szczerze mówiąc zdania na dzień coraz częściej korci mnie by lekko zmienić tematykę swojego bloga, a raczej powrócić do takiej, jaka była na samym początku. Samo pisanie o kosmetykach powoli niestety zaczyna mnie nużyć i mam wrażenie, że wypaliłam się blogowo. Liczę również na to, ze zmiana charakteru publikowanych przeze mnie postów, przyczyni się do zwiększenia ilości moich wpisów.

Jakiś czas temu miałam okazję przejść się do pewnej restauracji typu Hot Pot z kuchnią azjatycką. Shabu shabu (bo tak się ona nazywa) mieści się przy ulicy Mokotowska 27. Na czym polega Hot Pot?


Jak widzicie na zdjęciu, w stole zamontowane są garnki, do których kelner wlewa nam wybrany przez nas bulion (do wyboru mamy 4 rodzaje w tym również znajdziecie wegetariański), który później sami podgrzewamy. Bulion kosztuje ok. 5 zł.


Tutaj z kolei jest umieszczone urządzenie, które umożliwia nam "sterowanie" temperaturą jaka ma by w garnku czy też czasem jego gotowania.


Restauracja ma też w swojej ofercie charakterystyczne dla Azji napoje, które restauracja na swoje potrzeby importuje.  


Tak właśnie wygląda wypełniony bulionem garnek. Do niego wkładamy kawałki mięsa, warzyw czy też owoców morza.


W zestawie otrzymujemy trzy rodzaje sosów (sojowo- cytrynowy, sezamowy z papryczką chili, środkowego niestety nie pamiętam ;/).  Obok z kolei jest mini sitko i mała chochelka do nalania bulionu. 


Z koleżanką zdecydowałyśmy się zamówić mini pierożki. Otrzymałyśmy je w takim koszyczku, który z kolei później miałyśmy położyć na garnkach w celu ich podgrzania. Także gotowały się na parze :). Jeśli mnie pamięc nie myli to cen jednego pierożka wynosi 3 zł.




Z kolei na takim półmisku otrzymujemy wybrane przez nas jedzenie. Warto zaznaczyć, że jest ono surowe. Wybór mamy naprawdę duży m.in. krewetki, kiełki, makaron, mięso kaczki, drób, wołowina, wieprzowina, ryby czy też warzywa. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest to, że gdy jednak stwierdzimy, że zamówiliśmy za mało, to bez problemu możemy domówić kilka sztuk :). Ceny poszczególnych elementów to koszt ok. 1 - 5 zł.


Zdaję sobie z tego sprawę, że może to wyglądać na skomplikowane, ale tak nie jest :). Wierzcie mi, że podczas takiego wyjścia można się naprawdę bardzo dobrze bawić. Co ciekawe ceny również są przystępne. Dla dwóch osób zestaw składający się z dwóch puszek napoju, pięciu pierożków oraz półmiskiem jedzenia kosztuje 60 zł.

Dajcie znać czy miałyście okazję być w tym miejscu. Jeśli nie to z miłą chęcią Was do niej zapraszam. Pyszną zabawę macie gwarantowaną :).

Pozdrawiam Was cieplutko :*.

27 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o takich restauracjach. Ale azjatyckie smaki to nie moje smaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dowiedziałam się zupełnym przypadkiem. Niestety hot pot jest tylko azjatyckim pomysłem :(.

      Usuń
  2. Ej, mega pomysł na restaurację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie :D. Wiem, ze jeszcze tam pójdę :)

      Usuń
  3. ale czad, pierożków mi nigdy dość :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym odwiedzić taką restauracje :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mieszkasz w Warszawie to idź śmiało :). A jesli nk to zawsze przejazdem możesz ją odwiedzić :).

      Usuń
  5. Nie bylam tam jeszcze ale dobrze ze mam bardzo blisko wiec na pewno sie tam przejdę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak Ci się spodoba :).

      Usuń
  6. O ja cie, super pomysł! Przynajmniej gość ma pewność, że zawsze będzie miał ciepłe jedzenie :D Chętnie bym się do takiej restauracji wybrała, bo bardzo lubię kuchnię azjatycją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Do tego masz gwarancję dobrej zabawy i mile spędzonego czasu :).

      Usuń
  7. wow ale pyszności... z chęcią wybrałabym się tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała okazję to idź śmiało :).

      Usuń
  8. Wygląda oryginalnie, jednak zdecydowanje bardziej wolę kuchnoę włoską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :). Ja z kolei lubię eksperymentować :P.

      Usuń
  9. Pierwszy raz słyszę o takim miejscu, po opisie jestem zachwycona! :) musze koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż się głodna zrobiłam. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ( pomimo tego, ze napisałam ten post) to sama jestem głodna patrząc na to :P.

      Usuń
  11. tak jak Ci mówiłam, na pewno tam zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hah, restauracja poszła na ułatwienie i oddała gotowanie klientom. Nikt nie będzie przynajmniej narzekać, że zamówiony posiłek się spóźnia :)
    Ciekawie, na pewno specyfika lokalu jest przyciągająca dla ludzi :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...