czwartek, 7 stycznia 2016

Kneipp - Bio olejek do ciała

Witajcie! W nowym roku postanowiłam zdecydowanie zredukować swoje kosmetyczne zapasy. Pamiętam swoje początki w blogowaniu, kiedy jak wygłodniały pies rzucałam się na każdą nowinkę kosmetyczną. Z biegiem czasu moje podejście ewoluowało i doszłam do momentu, w którym jestem teraz. Mam wrażenie, że tych zapasów chyba nigdy nie zużyję, także czas najwyższy z tym skończyć i zabrać się za to co jeszcze jest.

Bohaterem dzisiejszego posta będzie Bio olejek do ciała marki Kneipp. Szczerze mówiąc nigdy nie używałam do ciała kosmetyków o takiej konsystencji - nie byłam zbytnio do nich przekonana. Co "najlepsze" nie wierzyłam też w ich działanie. Niestety do tej pory biję się z myślami co o nim sądzić i z przykrością muszę stwierdzić, że coraz bardziej jestem na nie. Dlaczego? Przeczytacie o tym poniżej.


Sam olejek mieści się w 20 ml szklanej butelce. To dużo i mało. Dla mnie okazało sie pojemnością w sam raz na przetestowanie. Wiem, że jeśli miałabym większą pojemność to bardzo prawdopodobne, że nie zużyłabym go do końca. Osobiście dodałabym małą pompkę do opakowania, w celu lepszej aplikacji produktu. Wtedy uniknęłabym brudnej od oleju butelki. 


Olejek pachnie cytrusami, aczkolwiek jak z takimi zapachami często bywa - niestety dla mnie jest on sztuczny. Kosmetyk wydajnością też nie grzeszy. Używając go na całe ciało wystarczył mi dosłownie na dwa tygodnie ;/. Co ciekawe z jednej strony zauważyłam, że moja skóra została dobrze nawilżona, ale z drugiej strony gołym okiem widać lekko przesuszona skórę.  Macie pomysł jak to wytłumaczyć? Sytuację ratuje fakt, że olejek naprawdę szybko się wchłania. Co umożliwia stosowanie go również po porannym prysznicu.


Jedno wiem, w przyszłości już po niego nie sięgnę. Jestem ciekawa czy go miałyście i czym najbardziej lubicie nawilżać swoje ciało :). 

Pozdrawiam Was cieplutko! 


10 komentarzy:

  1. Nie Miałam go i nie znam, ale bardzo mnie ciekawi ; )
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion ♡♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię wszelkie olejki, ale akurat tej firmy jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to była pierwsza przygoda z takimi kosmetykami. Mam jeszcze naturalny olej z winogron, on powinien być lepszy :).

      Usuń
  3. Rzadko kiedy niestety aplikuję coś na ciało, ale jak już mam to zrobić to preferuję olejki właśnie :) Tego akurat nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to może masz coś ciekawego i w miarę naturalnego do polecenia? :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...