niedziela, 17 stycznia 2016

NYX - Paletka cieni do brwi

Witajcie. Pewnie większość z Was już śpi. Ja standardowo - jak na nocnego marka przystało "zabrałam się" za napisanie notatki. Nie specjalizuję się w makijażach. Ba... nawet sama nie do końca potrafię się dobrze umalować. Dzisiaj natomiast postanowiłam zrobić wyjątek.

Jest to mój pierwszy kosmetyk przeznaczony do brwi. Powiem Wam po cichu, że ma dla mnie wartość sentymentalną :). Przedstawiam Was paletkę do brwi firmy Nyx. 

Sama paleta przeznaczona jest dla blondynek. Co ciekawe posiada ona dwa cienie (jaśniejszy i ciemniejszy kolor) oraz wosk. Ubolewam trochę, ponieważ wosk skończył się o wiele szybciej niż jeden cień. Chociaż wydaje mi się, że to akurat jest normą. 


Kosmetyk jest niesamowicie wydajny. Używając jej przez ok.10 miesięcy zużyłam może 80% jednego koloru. Co ciekawe drugi odcień jest dla mnie również odpowiedni. Więc już w ogóle jego wydajność zwiększa się niesamowicie. Ponadto przez cały dzień kolor cały czas utrzymuje się na brwiach (późnym wieczorem trochę blednie). Bez użycia wosku również bardzo dobrze sobie radzi. Dodatkowo w zestawie znajdziecie również pędzelek do nałożenia produktu oraz rozsczesania brwi. A za taką cenę jaką go kupiłam (30 zł) staje się kosmetykiem prawie idealnym.


Dlaczego prawie? Otrzymałam od mojej Madzi zestaw do brwi z E.L.F. i przepadłam zakochując się w niej. Nic więcej o niej nie napisze, ponieważ z pewnością znajdzie się na blogu oddzielny wpis o niej. Zastanawiam się tez czy nie dodać jej do ulubieńców roku 2015  Później jeszcze pojawiła się kredka Catrice, dzięki której uświadomiłam sobie, że tak naprawdę produkty do brwi w formie pomady są zdecydowanie dla mnie.

Nie zrozumcie mnie źle. Osobiście uważam, że ten produkt jest naprawdę dobry. Sama mam go jeszcze i z pewnością do zdenkuję Aczkolwiek nie przekonał mnie do tego stopnia, by kupić kolejne opakowanie. Sam kosmetyk posiada konsystencję cienia, a ja zdecydowanie wolę produkty do brwi o kremowej konsystencji.

Jestem ciekawa jakie kosmetyki do brwi Wy preferujecie. Może możecie mi polecić jakiś inny produkt?

Czekam na Wasze odpowiedzi. Ja tymczasem kładę się spać. Pozdrawiam Was cieplutko :). 

9 komentarzy:

  1. Ładne, cjłodne kolory. :) Ja używam cienia Maybelline Color Tattoo w odcieniu Permament Taupe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tego samego, ewentualnie zwykłego, brązowego cienia do powiek ;)

      Usuń
    2. Właśnie też kupiłam sobie ten cień :). Czeka tylko na swoją kolej, aż skończę pomadę z e.l.f.

      Usuń
  2. A ja z kolei maltretuję cienie do brwi. Taka forma odpowiada mi jednak najlepiej. Chociaż kredką można sobie wyrysować ładne brwi dużo szybciej, to jednak cienie rządzą ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja do cieni niekoniecznie mogę się przekonać ;/.

      Usuń
  3. ja uzywam tylko żeli do brwi jakoś szybko i sprawnie to idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei teraz kupiłam sobie cień z MNY i wkrótce zacznę go testować :).

      Usuń
  4. Ja coś nie umiem malować brwi, źle się czuję w podkreślonych, mam wrażenie, że wyglądam jak klaun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama na początku się tak czułam. Ale przyzwyczaiłam się:). Z natury mam bardzo jasne brwi,więc teraz wyglądam o wiele lepiej :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...