sobota, 9 stycznia 2016

Openbox Naturalnie z Pudełka - Styczeń 2016

Witajcie! Szczerze mówiąc myślałam, że ten wpis pojawi się sporo wcześnie. Niestety wyprawa do biblioteki zajęła mi sporo więcej czasu niż zakładałam na samym początku. Tak więc, jeśli część z Was jeszcze nie śpi zobaczy wpis przed snem, a pozostałe osoby przy śniadaniu zajrzą do mnie na blog (po cichu na to liczę).

Zawsze byłam przeciwniczką wszelkich box'ów kosmetycznych. Uważałam, że za cenę pudełka wolę sobie kupić konkretne produkty, niż później stracić pieniądze na kosmetykach, które nie będą do mnie dopasowane. Jednak, po pewnym czasie na rynku pojawiło się Naturalnie z pudełka. Postanowiłam przez jakiś czas go obserwować i jeśli będę na tak od nowego roku zacząć go zamawiać. Tak też się stało co skutkuje tym, że Wy z kolei macie okazję zobaczyć u mnie na blogu jego zawartość.


Jak widzicie każde opakowanie przychodzi tak opakowane. Zdecydowanie różni się od Glossy czy Shiny Box, aczkolwiek osobiście wolę ten kartonik. Jest schludny i estetyczny, poza tym z łatwością będę mogła go użyć przygotowując prezenty dla bliskich osób.


W każdym tego typu pudełku znajdziecie kilka ulotek reklamowych oraz listę kosmetyków w nim umieszczonych.

Ałun, mineralny dezodorant - Organique. Cena: 25,90.
Ałun jest kryształem, który jest znany ze swoich antyseptycznych właściwości. Aktualnie szukam swojego idealnego naturalnego antyperspirantu. TUTAJ pisałam o jednym z nich. Ciekawa jestem czy ten będzie dawał radę. 


Kilka próbek.

Regenerujący szampon do włosów - Organic Shop Cena: 12,90 zł
Szampon posiada certyfikat BDIH.Sam szampon nie ma w składzie SLS'ów oraz Cocamidopropyl Betaine. Szamponów drogeryjnych nie używam, więc z tego jestem jak najbardziej zadowolona. 


Miodowo - ziołowy krem na noc dla cery suchej firmy Eubiona. Cena regularna: 44 zł
Krem niemieckiej firmy. Ich kosmetyki spełniają wymagania organizacji Ecocert. Oprócz z miodu, w kremie znajduje się również ekstrakt z miłorzębu japońskiego, masło shea, olejek z oliwek i z jojoby.

Próbka płynu do płukania lub prania - Bioczystość.


Maseczka do twarzy Go Cranberry - Nava Kosmetyki. Cena: 39,90 zł
W niej z kolei znajdziemy ekstakt z owoców żurawiny; oleje: żurawinowy, migdałowy, z pestek moreli oraz z ogórecznika; mocznik oraz witaminę E.

Osobiście z pudełka jestem bardzo zadowolona. Najbardziej cieszy mnie Ałun oraz maseczka do twarzy. Całość kosztowała mnie 89 zł, natomiast wartość box'a jest równa 122, 70 zł.
Dajcie mi znać w komentarzach jak Wam podoba się zawartość styczniowego Naturalnie z Pudełka :)

 Pozdrawiam Was cieplutko.

16 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się podoba :). Jest to moje pierwsze pudełko i właśnie czekam na lutową edycję :).

      Usuń
  2. Bardzo fajna zawartosć. Ja miałam Naturalnie z pudełka raz - w lipcu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że wcześniej ich nie zamawiałam. Naprawdę mają pomysł na nie :).

      Usuń
  3. zawartość fantastyczna, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem przyjemna zawartość ;) Ałun Organique gorąco polecam, u mnie sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie się spisze :).

      Usuń
  5. Naprawdę ciekawa zawartość ;) Sama zastanawiam się nad jakimś naturalnym dezodorantem, jednak z tego co słyszałam trudno trafić na skuteczny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała :). Ja co prawda testowałam dopiero dwa, a już tęsknię za jakimś dobrym :).

      Usuń
  6. Bardzo fajna zawartość :) zastanawiałam się właśnie nad zamówieniem tego boxa, ale na razie sobie odpuszczam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama długo zwlekałam ;/. Ale zdecydowanie nie żałuję :).

      Usuń
  7. zdecydowaie mają świetne pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Moim skromnym zdaniem najlepsze :).

      Usuń
  8. całkiem fajna zawartość, Ałun starcza na wieki, mam innej marki i chyba nigdy się nie skończy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz mnie :P. Parę miesięcy temu kupiłam innej firmy. Miałam go zacząć używać jak skończę aktualny antyperspirant. A teraz trafił się ten :D.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...