poniedziałek, 15 lutego 2016

Nowy początek

Witajcie Kochani! Niedawno na moim Fb pisałam o pewnej niespodziance, jaką dla Was przygotowywałam. Także teraz, w całej okazałości prezentuję Wam mój nowy kanał na YouTube.

Przyznam szczerze, że targają mną przeróżne emocje. Z jednej strony cieszę się jak dziecko i jestem dumna z tego, że zdecydowałam się na taki krok (pozwoli mi to popracować nad pewnością siebie). Natomiast z drugiej, trochę się boję Waszych reakcji. Wiem, że przede mną jest jeszcze daleka droga, by osiągnąć bardzo dobrą jakość filmików. Wszystko jeszcze przede mną :). Przecież nie od razu Kraków zbudowano :). 

Poniżej zajdziecie link do mojego kanału. Zapraszam Was!


Mam do Was pytanie. Niestety nie wiem dlaczego przy konwertowaniu filmiku czy też edytowaniu w Windows Movie Maker obraz filmiku skraca się, przez co wygląda tak jak teraz. Wiecie może w czym tkwi problem? Będę wdzięczna za wszelką pomoc :). 

Mam nadzieję, że mój kanał Wam się spodoba i zostaniecie ze mną na długo. 

Pozdrawiam Was cieplutko! :)

1 komentarz:

  1. Gratulacje! :) Odważna decyzja:) trzymam kciuki za rozwój kanału, wydajesz się bardzo sympatyczną osobą i z chęcią obejrzałam Twój film. U mnie pierwsze hybrydy trzymały się 1 dzień, a robiłam je u kosmetyczki. Przypuszczam, że to była jej wina, bo teraz hybrydy robię sama i utrzymują się długo. Jednak ja je ściągam po około 10-14 dniach.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...