poniedziałek, 5 września 2016

Sanotint - włoska propozycja produktów do pielęgnacji włosów

Witajcie Kochani! Wieki nie było mnie na moim blogu. Ostatnio (o dziwo) zauważyłam, że brakuje mi pisania na moim małym skrawku internetu. O ironio założyłam kanał na YT, ponieważ prowadzenie przestało sprawiać mi przyjemność. Tak... kobieta zmienną jest. Teraz mam nadzieję, że uda mi się prowadzić jednocześnie blog jak również kanał na YT. Trzymajcie za mnie kciuki :).

Standardowo jak na mnie zaczęłam pisać wieczorem (by nie powiedzieć, że w nocy:). Także przeczytacie mój post zapewne dopiero jutro :).

Przychodzę do Was z typowo włosowym postem i nieznanej mi dotąd marki - Sanotint. Markę poznałam na  spotkaniu blogerek w Częstochowie. O spotkaniu mówiłam TUTAJ. Produkty te otrzymałam od firmy Lemone. 

STRONA I SKLEP LEMONE: www.lemone.pl i www.sklep.lemone.pl  

Lemone -  jako jedna z niewielu w Polsce Klinik posiada możliwość dystrybucji w sieci suplementów i dermokosmetyków renomowanych firm z hasłem „wszystkie preparaty dla piękna w jednym miejscu.
Dla swoich włosów wybrałam szampony: Secchi (do włósów suchych), Revitalizzante (do włosów cienkich, słabych i wypadających) oraz odzywkę do włosów farbowanych. Wszystkie produkty nie są testowane na zwierzętach.
1. Szampon Secchi => jest przeznaczony do włosów suchych. Nie jest to 100% naturalny szampon, ale w jego skład bazuje na naturalnych składnikach takich jak: złote prosa, łopian, lawenda, mniszek, babka zwyczajna, mak, karczoch, róża stulistna i trawa cytrynowa. Szampon miał zdecydowanie kremowa konsystencję, aczkolwiek nie był gęsty. Producent obiecuje nam to, że szampon stymuluje mikrokrążenie - niestety nie jestem w stanie sama tego zbadać. Chociaż jedno wiem, szampon w małym stopniu nawilżył moje włosy, ale wiadomo - bez odżywki / maski dużo nie zdziała. Włosy zdecydowanie były sypkie i lejące się, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Mogłabym przyczepić się do opakowania, ale konsystencja jest na tyle dobra, że bez przecinania można wydobyć kocówkę kosmetyku. Znalazłam tylko jeden minus (też tak naprawdę zależny od rodzaju włosów jakie posiadam). Niestety bez odzywki nie dam rady ich rozczesać. Niestety jest to u mnie norma, także nie martwię się tym zbytnio.

2. Szampon Revitalizzante => szczerze mówiąc oba szampony były dla mnie wręcz identyczne (może z kilkoma wyjątkami). Ten szampon z kolei przeznaczony jest do włosów cienkich, słabych i wypadających. Tych ostatnich odpukać w niemalowane nie mam, ale już cienkie i ostatnio trochę bardziej słabe niż zwykle już tak. Zapach tego szamponu jak również konsystencja są nieco inne. Tutaj zapach bardzo przypomina słodką mięte, natomiast konsystencja jest przezroczysta i bardziej lejąca. Po tym szamponie również zauważyłam taki sam efekt jak w poprzednim, czyli były sypkie i lejące. Z braku problemu wypadających włosów, nie zauważyłam bym mniej ich gubiła. Aczkolwiek włosy zdecydowanie były milsze i miększe w dotyku.

3. Odżywka do włosów farbowanych => mająca za zadanie chronić kolor włosów farbowanych. Jak już wiecie farbowanych włosów nie mam. Także połowa jego działania niestety mnie nie dotyczy. Z reguły jestem przeciwna tego typu odżywkom, z tego względu, że wystarczają mi dosłownie na 5 użyć. Dla mnie są zupełnie nie opłacalne. Stąd używam tylko masek do włosów. Niestety z tej odzywki jestem najmniej zadowolona. Nie widziałam jakiegokolwiek działania - nawet nawilżenia co miała zapewnić. Jedynie co mi zdecydowanie ułatwił to rozczesywanie moich kudłów :).

Szczerze mówiąc nigdy przedtem nie miałam okazji testować włoskich kosmetyków, także była to dla mnie nie lada przygoda. Co prawa nie była 100% udana, ale moim zdaniem tragedii nie było. Szampony zdecydowanie uratowały sytuację :). 

Pozdrawiam Was cieplutko, 
Monika

3 komentarze:

  1. moja mama lubi farby z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, ale obawiam się że nie rozczesałabym po tych szamponach swoich długich kudłów :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tej firmie :)
    ale dużo ciekawych informacji

    OBSERWUJE I LICZE NA REWANŻ :)) http://faromantic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...