wtorek, 26 września 2017

NIEDOSKONAŁOŚCI - MOJA WALKA O PIĘKNĄ CERĘ

Cześć Dziewczyny! Jak widzicie po tytule - w tym poście opowiem Wam o walce jaką toczę, by mieć piękną i zdrową skórę. Od bardzo dawna walczę ze swoimi niedoskonałościami na twarzy. Co prawda nigdy nie miałam przykładu klasycznego trądziku, ale niestety pod skórą tworzyli mi się nieproszeni "alieni". Kilka razy próbowałam skorzystać z pomocy dermatologa, jednak nigdy nie trafiłam na naprawdę dobrego lekarza, który pomógłby mi z tym co mam na twarzy. Długo walczyłam na własną rękę. Z lepszymi i gorszymi sukcesami, ale sama. W końcu mój narzeczony odkrył dobrego specjalistę i po długich miesiącach nakłaniania - namówił na wizytę. Skutek jest taki, że właśnie jestem po dwóch miesiącach kuracji dermatologicznej. Pomimo, że jest to dopiero początek, to ja już widzę ogromne efekty :).
Na kanale opublikowałam film, którym rozpoczynam nową serię na kanale. Raz na dwa miesiące będę publikować filmy, w których zobaczycie moje postępy w walce o idealną skórę. Mam nadzieję, że w jakiś sposób Wam pomogę :). W TYM filmie usłyszycie więcej szczegółów mojej historii, moich perypetii i błędów jakie popełniłam.
Po opublikowaniu filmu usłyszałam od osób, które mnie oglądają i które znam osobiście słowa uznania i gratulacji z odwagę. Oczywiście zrobiło mi się bardzo ciepło na serduchu i spowodowało to uśmiech na mojej twarzy. Jednak mam nieco inny zamysł. Zależy mi na tym, by osoby wstydzące się swoich niedoskonałości przestały to robić. Żyjemy w świecie gdzie naprawdę   mały odsetek ludzi posiada nienaganną, idealną cerę. Pamiętajmy ideały NIE ISTNIEJĄ, więc przestańmy się wstydzić za swoje małe mankamenty. Druga sprawa - mam nadzieję, że osoby działające na własną rękę, rozpoczną poszukiwania dobrego dermatologa i koniec końców udadzą się do niego z pomocą. Mam nadzieję, że w jakiś sposób Wam pomogę :).

1 komentarz:

  1. Ja dawniej próbowałam przeróżnych sposobów i kosmetyków na poprawę cery, aczkolwiek nie miałam większego problemu z niedoskonałościami, czasem coś się pojawiło. Teraz mam swoją dobraną pielęgnację, z której bardzo jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...