piątek, 3 listopada 2017

Ultra matte liquid lipstick od Wibo | Hit czy kit?

Witacie Kochane! Jestem w trakcie poszukiwań idealnej brązowej pomadki, którą mogłabym używać codziennie. Mam dość duże zaufanie do marki Wibo, dlatego postanowiłam skusić się na ich jeden z nowszych produktów do ust - matową pomadkę Ultra Matte Liquid Lipstick. Nie musze Wam mówić, że uwielbiam matowe pomadki :). Stąd wybór był prawie oczywisty.
Kilku krotnie testowałam tę pomadkę. Wywarła na mnie dość duże wrażenie. Do tego stopnia, ze postanowiłam nagrać jej test, który znajdziecie na moim kanale.
Jestem ciekawa co Wy myślicie na ten temat i czy u Was się ona sprawdziła. Dajcie znać :). Zapraszam Was do ogadania! 

3 komentarze:

  1. Mam nr 3 i na razie mam mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CIekawa jestem Twojej dalszej opinie :). Z tego co zauważyłam, on ma tyle samo zwolenników co przeciwników :).

      Usuń
  2. mam nr 3 red plum i na razie się poznajemy ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...